En mogelijkheid tot brood bestellen!https://camping-municipal-domfront.jimdo.com
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En mogelijkheid tot brood bestellen!
(en m'n douche en normale wc binnen handbereik
)
Sliep ook prima op mijn Exped slaapmat, ondanks dat het wel wat kraakte bij bewegen/draaien op de slaapmat! Ideaal dat het zo'n klein pakketje was, paste gewoon in m'n dagrugzak, samen met m'n slaapzak (van de xenos), opblaaskussen (van Cocoon), vest, opladers, cameraatje en nog alle andere spullen
En de slaapmat was super fijn om op te pompen met de pompzak, paar keer lucht vangen en erin duwen. Zeker omdat we in 15 dagen iets van 10 keer moesten inpakken en doorreizen
Velen moesten steeds de longen uit hun lijf blazen.
Eerder veel dingen niet mee
Moesten onze pasta eten met onze handen en mond, want waren bestek vergeten mee te nemen in de kajaks.
En gasstelletje paste niet in kajak.
Met de pasen gaan we 4 dagen naar een meer ongeveer 5 uur hiervandaan. In de hoop wat Barramundi te vangen. Heel veel zin in want we zijn sinds eind januari niet echt meer weggeweest.
Lielle schreef:hier nog tips voor wild kamperen (in Kyrgyzstan)? We zijn ervaren reizigers en kampeerders, vliegen naar de hoofdstad en nemen de meeste uitrusting mee zelf, ter plekke is vrijwel niets meer te regelen (huren/kopen). Reis zelf is met huurauto, en iedere paar dagen zitten we wel even in de min of meer bewoonde wereld. Ter indicatie van het soort land, ik doe voor de zekerheid een spoedcursus EHBO.
Dus wat is echt handig om bij je te hebben? Ik heb al een aardig uitgebreide lijst, maar altijd interessant om tips te horen van anderen. Ik heb geen koelbox oid, het is 's nachts wel vrij koud.