Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mayniac_val schreef:Volgens mij is twee weken daar een beetje te weinig voor
iSaBeLL schreef:Wat een leuke verhalen komen er weer voorbij!
Ik kom jullie weer even om advies vragen
Al meerdere keren naar de USA geweest, maar nu willen we een kleine rondreis maken door het Westen.
We willen met z'n 2e eind augsutus begin september 2 weken naar SF, LA, Las Vegas.
We willen rond 23 augustus vertrekken, dan is het hoogseizoen net weer voorbij.
Iemand tips, ideeen, etc waar je het beste kan boeken, voor hotels kan kijken?
Ik zag op exit-reizen.nl ook een leuke rondreis 'western triangle' iemand daar toevallig ervaringen mee?
Zal fijn zijn als jullie mee willen denken
Diaana schreef:Wij hebben toevallig afgelopen jaar hetzelfde rondje gedaan in volgens mij iets meer dan 2 weken.
Begonnen in LA (4 nachten, 3 dagen volgens mij) vervolgens naar de Grand Canyon (1 dag hike en 1 dag varen/vliegen). Vervolgens Las Vegas (3 nachten, 2 volle dagen). Vervolgens door gereden naar Lake June (2 nachten), is vlakbij Yosemite park. In doorreis van LV naar Yosemite kom je door Death Valley. Vervolgens zijn we door Yosemite Park gereden en stukje gewandeld, om vanuit daar weer door te rijden naar SF. Dit dus op een doorreis dag.
Het is denk ik maar net wat je wil zien, maar ik heb niet het gevoel dat we de high- lights gemist hebben. We hebben gewoon gepland waar we zin in hadden en hebben niks moeten overslaan vanwege tijdgebrek.
Douraque schreef:Wij hebben in 1998 ongeveer die reis van exit gemaakt, ook bij exit geboekt. Is toen prima bevallen, alleen zijn wij toen 3 weken geweest ipv 2 weken. Ik vind 2 weken net de kort voor de west kust
Douraque schreef:Exit-reizen boeken wij al sinds 1996 en bijna ieder jaar. Dus ja, je kan wel stellen dat exit een uitstekende keuze is. Er is zelfs ruimte voor onderhandeling qua prijs mogelijk en qua maatwerk
Fitzroy schreef:Dat is ook bijzonder, Dallista. Wat was daar de achterliggende gedachte van?
classeygurl schreef:Wij hebben in 2012 The best of the west van Holland international gedaan, dit was 16 dagen (14 dagen daar).
We vlogen op Los Angeles
Palm Springs
Phoenix/ Scottsdale
Grand Canyon
Las Vegas
Death Valley
Yosemite
San Francisco
Monterey
Oxnard/Ventura
Los Angeles
Dit was een hele mooie reis, we hebben heel veel gezien! Wel was het heel veel in de auto zitten, ergens kijken en snel weer door!
We willen nog een keer die kant op en sommige plaatsen willen we dan nog een keer aandoen ( Las Vegas, Los Angeles en daarnaast wat plaatsen die we in ons vorige reis niet mee hebben kunnen nemen waaronder San Diego, Bryce Canyon, Zion N.P., Monument Valley)