Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nou 4,5mnd zonder elkaar en dan eind dec weer terug. 

Gracezellaa schreef:grappig hoe iedereen daar bij cape point dezelfde foto staat te makenzoals je ziet in de schaduwen van de mensen
vanavond nog even paardrijden en morgen gaan we naar schiphol
Onwijs veel zin in.
Maar je gaat wel wennen aan de rand-prijzen hoor
Je vind het snel genoeg allemaal duur haha. Ja hij woont daar, is zuid afrikaans. Woont vlakbij Hermanus
Hopelijk gaan de 4,5 maand snel.. Ben nu weer thuis, toch wel gek.....
Maar gelukkig ligt er nu tenminste geen sneeuw, de vorige keer was het echt een enorme verandering haha. Van 28graden naar een land vol sneeuw.
laughterline schreef:Voor wie het leuk vindt om m'n korte aftermovie te zien van de laatste paar maanden:
[ Video ]
Heb m vannacht in t vliegtuig af zitten maken haha

thuis, wat niet helemaal meer 100% voelt als thuis.. het voelt zo gek! laughterline schreef:Nee hij is Zuid AfrikaansHeb hem daar leren kennen toen ik er vrijwilligerswerk deed afgelopen november.
Met welke maatschappij vliegen jullie?
odenxia schreef:Leuke foto`s allemaal.. Ik krijg steeds meer zin in onze reis.
Gisteren avond de gehele route uitgeschreven en een lijst gemaakt met Things to Do. Vind ik altijd erg leuk om te doen en heb er al veel voorpret van.
Als jullie nog meer mooie foto`s hebben graag, vind het heerlijk om te zien
als je 300 rand uitgeeft voelt het net of je een fortuin weggeeft.
positief blijven! Geniet 
ik rij daar bijv rond en kan huilen van geluk omdat de natuur zo mooi is. Dat gevoel van geluk heb ik niet in NL. Het enigste wat me hier houd is familie vrienden en dieren maar thats it. Dus next step is een working visa maar dat wordt nog een hele uitdaging natuurlijk..