USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:37

Marit schreef:
Ik ben wel hel benieuwd naar hoe die studio's zijn :j Waar kun je in als bezoeker, wat kun je allemaal zien etc?

Tijdens zo'n tour rij je heel het terrein van Warner Bros af in een golfkarretje.
(klik op deze link voor een plattegrond) http://i46.tinypic.com/2ef6tl2.jpg
Je bezoekt meerdere sets, buiten en binnen. Ze laten zien welke dingen er zijn opgenomen, zoals films, series maar ook video clips (zoals die van LMFAO bijvoorbeeld). Ze nemen je ook mee naar bijvoorbeeld de metal shop, waar ze props maken. Je ziet de magie van film maken. Als er sets zijn die stil liggen zoals Big Bang Theory nemen ze je mee op die set en leggen ze uit hoe die opnames in zijn werk gaan. Er is ook een ruimte waar allerlei voertuigen staan van films zoals de bat mobiel etc. Aan het einde van de tour ga je naar een museum.

Marit

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:00

Oké dat klinkt echt heel erg gaaf. Ik ben heel geïnteresseerd in alles wat met films te maken heeft dus dit wil ik niet missen :):) Ik ga vanavond met m'n ouders overleggen, want reserveren is wel slim toch?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:03

Heb ik toen niet gedaan maar ik was in November in L.A :) Wij moesten een half uurtje wachten. Ik zou inderdaad wel even reserveren!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:23

Wij gaan waarsch. ook in Orlando naar Universal Studio's xD Ben benieuwd. Iig naar een van de parken gaan we :j

Volgens mij gaat het vanmiddag hier heeel hard regenen (en onweren) :P en we hebben niets tegen de regen xD (geen poncho's of paraplu)
Gisteravond ging het ook heel hard stortregenen toen we uiteten gingen :P (bij BB King's Blues Club :') )

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 16:03

Charles schreef:
Marit schreef:
Ik ben wel hel benieuwd naar hoe die studio's zijn :j Waar kun je in als bezoeker, wat kun je allemaal zien etc?

Tijdens zo'n tour rij je heel het terrein van Warner Bros af in een golfkarretje.
(klik op deze link voor een plattegrond) http://i46.tinypic.com/2ef6tl2.jpg
Je bezoekt meerdere sets, buiten en binnen. Ze laten zien welke dingen er zijn opgenomen, zoals films, series maar ook video clips (zoals die van LMFAO bijvoorbeeld). Ze nemen je ook mee naar bijvoorbeeld de metal shop, waar ze props maken. Je ziet de magie van film maken. Als er sets zijn die stil liggen zoals Big Bang Theory nemen ze je mee op die set en leggen ze uit hoe die opnames in zijn werk gaan. Er is ook een ruimte waar allerlei voertuigen staan van films zoals de bat mobiel etc. Aan het einde van de tour ga je naar een museum.

Met hoeveel mensen tegelijk doe je zo'n tour? En wat kost het ongeveer?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 16:22

Hangt van de drukte af, wij waren met een man of 6 a 8. Het kost 49 dollar voor 2 1/2 uur. :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 16:26

Weet iemand hier nog leuke dingen om te bekijken/doen in Tucson?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 18:59

Graceland in memphis was wel leuk on gezien te hebben, mr niet echt bijzonder :)) vond ik iig. Mr heb niet echt wat met elvis presley :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 22:54

Hahaha memphis is echt heeel klein :P hebben t nu al gezien xD
Hebben 1 hoofdstraatje, en graceland, gibson fabriek en sun studios gezien en verder was dat het wel bijna :P
Zijn ook nog ff nr de Mississippi gelopen :P
Blij dat we morgen naar new orleans rijden.

Dus een tip voor degenen die naar memphis willen gaan: na een halve dag heb je t er wel gezien! Qua bars en restaurantjes ist savonds wel gezellig.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:41

Zooo nu weten we wat een stortbui in amerika is :') om kwart voor 5 begon het te enorm hard te stortregenen en onweren, maar moesten naar een shuttle busje lopen die een halve straat verderop was xD nou t leek net of we hadden gezwommen met kleren aan :') was wel lekker warme regen en k was blij dat ik slippers aan had xD kon k lekkr door de plassen stampen :P
Waren blij dat het vanochtend en vanmiddag droog was. We waren daarna toch al uitgekeken.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:07

Klopt inderdaad, Memphis is echt maar heel klein en voelde me er nou ook niet echt fijn :P Nashville daarentegen was voor mij echt een hoogtepuntje. In New Orleans zal je het ook erg leuk vinden! Maar ook dat heb je na 1 a 2 dagen wel gezien :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 00:21

Is het in Amerika normaal om van Papieren/foam wegwerp-bordjes te eten? :')
Hebben tot nu toe in ieder motel papieren bordjes/bekers bij het ontbijt gehad en plastic bestek, en nu hebben we een huisje in New Orleans, van een particuliere eigenaar, en daar hebben ze ook alleen papieren bordjes in de kasten staan _O-

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:56

In van die hotels is het wel redelijk normaal, maar in de huisje vind ik het vreemd. Misschien is de eigenaar bang dat servies snel breekt en dat hij dan weer nieuw moet kopen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:28

Morgen nog precies 3 maandjes wachten :D. Ben benieuwd of ik morgen al mijn stoel kan reserveren of nog 2 daagjes moet wachten, ben in ieder geval heel benieuwd waar ik zit. Hopelijk een beetje vooraan, want dan kan ik lekker snel naar de immigrations lopen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:35