Borden bij de perrons die wat anders aangaven dan de reisplanner en overzichtsborden op het station die wéér wat anders zeiden. Gelukkig waren de medewerkers eenduidig en klopte hun informatie wel

Overigens vandaag ook een ticket geboekt van Bern naar Nederland. Echt tof, ik heb nog nooit met de SBB van Zwitserland gereisd en ben ook echt heel benieuwd
) en vervolgens weer wachten op intercity naar Rotterdam...
De NS site zegt dat er bussen rijden tussen Utrecht en Den Bosch maar ze adviseren om te reizen via Rotterdam? Iemand toevallig ook laatst vanuit 't noorden richting het zuiden moeten reizen die me kan helpen wat 't handigst is om te doen?
Zo dacht ik inderdaad ook dat 't er stond maar als ik een reis plan van Utrecht naar Heerlen staat er dus: let op, werkzaamheden. Dat vind ik raar. Al staat er normaal dan ook wel een stukje met een bus enzo. Nu gewoon 0 keer overstappen. Nja zal wel goed komen dan vanmiddag.
Ze verwezen je eigenlijk door naar Amsterdam Zuid maar ik heb voor Deventer gekozen. Rustiger qua ruimte in de trein en ik ga ook niet helemaal naar Amsterdam.
Gelukkig iedere keer een wijs besluit genomen om een trein later te nemen.