Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:vuurneon schreef:Ik heb niet gekeken bij de allergiepillen... Had zelf zware pillen mee vanuit nl. Wel andere smeersel en tabletten meegenomen hahahaik was helemaal happy. Tenminste sterk verdovend spul voor aften, alleen had ik geknoeid dus mijn hele mond was een tijd gevoelloos
Je had je dus goed aangepast aan de Miami Beach cultuur met gevoelloze lippen.
MontyRulezz, goed idee. Mag ik van jou trouwens nog het adres van waar je die rit bij Monument Valley hebt gedaan?? Anders begin ik daar gewoon mee.
MontyRulezz schreef:Ik zou ook absoluut niet alleen zo'n tour in het zuidwesten doen. Je zit zoveel in de middle of nowhere.... er zou maar iets gebeuren en je staat er in je eentje... nee dat zou niks voor mij zijn. En wat ook niet fijn is om alleen zo'n stuk te rijden, met zijn 2-en is dat wel te doen, maar alleen... nee ook dat zou ik niet leuk vinden en vind ik ook niet verantwoord.
Even een tip, als je een auto wilt boeken en met zijn 2-en wilt rijden, kun je bij vliegwinkel voor maar 2 euro per dag het all inclusive + pakket boeken, wat een extra bestuurder en een gratis volle tank inhoudt. Ik heb het verder nergens zo goedkoop kunnen vinden voor 2 chauffeurs. Als je het daar wilt bijboeken kost het iets van 9 dollar per dag extra!
purny schreef:Wie hebben er ervaring met megabus?
Charles schreef:Niet? Volgens mij moest dat bij ons wel Katja, althans, hij vroeg of ik ook wilde rijden toen we de auto gingen ophalen en ik neem aan dat ze dat niet voor niets vragen? Ik kan me ook herinneren dat ik erover had gelezen dat je wel moet bijbetalen. Verschilt wellicht per verhuurbedrijf?
MontyRulezz schreef:Dan ben je volgens mij mooi genaaid. Vorig jaar werd een vriendin van me ook verzocht om bij te betalen voor de tweede bestuurder in SF maar toen ze zei dat dit niet hoefde was het gelijk goed. Klinkt toch een beetje als oplichting.Wij moesten 3 jaar geleden ook iets van 10 dollar per dag bijbetalen voor een extra bestuurder. Vanuit LA.
EvaC schreef:Barbosa, hoe was NY? Al helemaal in kerstsfeer? En het hotel, hoe beviel dat?