Haha ja dat heb ik ook! Een paar weken geleden was ik op woensdagavond op de sportschool en toen dacht ik ''goh, over 7 weken zit ik in het vliegtuig''. Gister was dat nog maar 3 weken. En dus nog iets meer dan een week werken waarna de 1,5e week erna waarschijnlijk ook heel snel voorbij zullen gaan. Echt heel gek

Maar omdat ze zo liepen te klooien bij de ambassade heb ik eigenlijk van eind januari tot 19 februari gedacht dat ik wrs op zijn vroegst pas in oktober zou kunnen gaan omdat de mailtjes ed er niet veelbelovend uit zagen en iedereen sprak over ''onbekend'' en ''dat duurt nog wel een paar weken en vervolgens ook nog 6-8 weken voor je weet of je je visum krijgt''. Omdat je dan in de tussentijd ook nog met de zomervakantie zit en de tickets dus 3x zo duur zijn en omdat mijn moeder me per se weg wilde brengen en eerder ook geen tijd meer had vanwege drukte en veranderingen op haar werk had ik het al min of meer opgegeven voor april

Heb je wel lekker druk gepland dan! Gewoon je ogen dicht doen in het vliegtuig en even je rust pakken!