Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Ik denk te mogen stellen, dat die mensen hun paarden écht graag zien.
TinkerTreas schreef:Dat is echt wel heel erg braaf
Tilmar schreef:Wat is hij braaf en lief!! En toch niet sloom met opjagen of rijden. Hij lijkt echt heel erg goed opgevoed en behandeld. Je ziet ook in het filmpje hoe fijn ze met hem omgaan.
En de buigproeven echt keurig!
Wanneer komt hij ook alweer? Dus geen tripje Nederland voor jou..
Nu natuurlijk alles klaar maken voor zijn komst! Leuk hoor.
Tinka schreef:Hij is superbraaf en relaxt hoor. Zo'n koudbloed doet alles een beetje in slowmotion lijkt het, zal vast lekker zitten met rijden. Het is wel een reus, past ie überhaupt wel in jullie stal?
balance schreef:Wat een geweldig paard, ik zou er ook zomaar verliefd op kunnen worden. Hier gaan jullie zoveel plezier van hebben, het is jullie gegund
Marilu schreef:Wauw, geweldig, zeg, hoe braaf hij is ! Echt een schatje![]()
Het ziet er werkelijk een zálig paard uit ! Oh, daar ga je een mooie tijd mee tegemoet !
(ben hier eerlijk gezegd wat jaloers aan het worden)
Ik vind het ook zo mooi om te zien, hoe ze met hem omgaan. Zo zacht en toch consequent. Echt zoals het hoort, nietwaarIk denk te mogen stellen, dat die mensen hun paarden écht graag zien.
Nu nog duimen, dat de grote dames bij jou hem óók leuk gaan vinden en dat ze hem direct opnemen in hun kudde
hagelslag schreef:Vaak, niet altijd worden de ijzers eraf gehaald zonder daarna te bekappen.
Zodat ze iets minder gevoelig zouden lopen.
Maarja of het handig is, geen idee.
Layka hadden wij normaal altijd ca 16 weken op ijzers.
Omdat we in het voorjaar/zomer begin herfst veel meer met de kar onderweg waren.
Maar die heeft nooit een probleem gehad nadat de ijzers eronder weg waren
ik ga aan de slag!

Tinka schreef:Ik had die wierook stokjes die ik van jullie had gekregen aangedaan na het frituren van die oliebollen ed, hielp erg goed.
uxgranta schreef:Bijna vergeten: de beste wensen voor het nieuwe jaar en succes 5 januari met de nieuwe aanwinst, spannend!
rocymax schreef:Dat ziet er lekker en gezellig uit,Mo.
He jakkes het is zo vies als mensen stinken omdat ze zichzelf niet wassen.
Marilu schreef:Mooie, gezellige hapjestafel, Monique !
En gelukkig staan je gasten er dan toch voor open, om vegan hapjes te willen proeven !
Wel gek, dat ze hun jas niet uit wilden doen![]()
Maar zoals je het beschrijft, zijn ze zichzelf misschien bewust van het wáárom niet![]()
Dat te laat komen, is dat ook niet iets typisch : hoe zuidelijker je gaat, hoe minder stipt ?
Wat de hoefschoenen betreft : dit moeten speciale 'medische' hoefschoenen zijn, in geval van hoefbevangenheid, schoenen die ze ook continu moeten kunnen dragen. Het luistert dus nogal nauw ...
We houden het dus maar op de zelfgefabriceerde sloefkes![]()
In ieder geval bedankt voor het aanbod om Callas' schoenen over te nemen, maar ik vermoed ook zo maar even, dat die te groot zouden zijn voor onze moeder quarter. Ze heeft niet zo'n grote voeten, eigenlijk.