Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de meneer belde vanmorgen en is aan het fatsoeneren geweest. Alles zit weer vast en hopelijk zijn de lekkages nu verleden tijd.

) nogal mopperen tegen de man dat hij bij 4bis moest zijn, en dat hij dat al eerder had gezegd tegen een monteur. ik hoorde nog een vrouwenstem dat bleek een van de stalmedewerkers/maatschaphouder te zijn
) en de man jaaa ik kwam tussen 12 en 13 en u bent er niet en het huisnummer klopt niet.
Hij heeft foto gemaakt en van het huisnummer en zijn baas kan een erg pittig gesprek verwachten.
3 minuten was hij binnen.
ach ja
Ik kreeg zojuist deze foto. Even de hangstoel testen, drie minuten en ik sliep
dan ben je wel even heel gelukkig in je eigen paradijsje
Anders had ik hem niet gekocht. Maar niet genoeg budget voor twee. Mijn hangmat gaat onder de perenboom en de enorme zitzak gebruik ik soms voor.
. Een mevrouw kreeg het te kwaad en heeft staan uithuilen op mijn schouder
niet mijn smaak maar ach ja. Het doet wel goed. En iemand kwam met mogelijk een pallet pellets korrels voor weinig. Ik hoor daar meer over. Aardig wat telefoonummers over en weeruitgewisseld. Veel mensen die meer wilden weten over het zonnepaneel.
affijn ik krijg mogelijk best wat mensen op bezoek die willen komen kijken ernaar. De eerste in het dorp.
en toestemming ook nu voor een plaatsing voor maar dat is voor veel later,
de burgemeester moest even officieel complimenten geven van bewoners en voorbijgangers over hoe het huis er nu van buiten aanzicht uitziet. Vooral de parkeerplaats en de aankleding was iedereen heel erg blij mee. Ik voelde me wel even wat ongemakkelijke erover maar het doet wel goed. Toch wel trots.
er wonen kennelijk nederlanders, nou ja wonen die zijn er af en toe. Ga je naar de glasbak glas wegbrengen als de namen worden voorgelezen
. Echt hoe grrrr onbeleefd.
veel ook kleefkruid. Daarna de tweede dakgoot bevestigd en de regenton toch daar.
Alleen geklooi de erop geplakte kraan en deksel spoorloos verdwenen
het was even zoeken tot er een andere gevonden was, hopelijk is deze waterdicht, anders moet ik er een kopen. En daarna testen wat er onder kon als verhoging. De oprijplaten van voor pasten precies. Daarna halstertouw werkt goed om de ton vast te zetten zodat hij niet kan kantelen

ik weet inmiddels dat deze regio massaal de bossen induikt tussen augustus en oktober. Dan mogen ze meegenomen worden mits voor eigen gebruik. De rest van de tijd moet je ze met rust laten. Heel mooie dieren. En na het eerste contact ook heel tam. Vandaag een kleintje moeten verplaatsen die bleef gewoon sprieten uit ontspannen op mijn hand zitten
de achterbuurman kwam aanscharrelen. Met de melding ik ga zondag bij mij frezen moet ik het even meenemen hier? Nou heel graag. Hij hop de bosmaaier pakken en meteen een extra stuk gekortwiekt. Had meer gekund maar dat ligt a, afgedekt,
Drie kistjes vol geraniums, begonias wat afrikaantjes voor mij in de moestuin, dahlias en twee bosjes piepjonge prei. Een voor mij een voor de vader van gv. De douche staat weer vol plantjes, nu retour en sommigen daarna weer heen
) en zaterdag eerst een stuk noordelijker om wat vervanging te vinden, dat bleek ondanks telefoon contact niet daar te zijn
voor niks dus 60 km noordelijker gegaan. Vanmorgen wel geslaagd voor vervanging
. Ik was eh nogal zo niet heel blij daarmee. Maar vooral heel verdrietig, twee verhuizingen overleefd en dan in 2 minuten verwordt je tot omgemaaide stukjes snipper door een iets te enthausiaste maai actie.

hij is er afgelopen jaar steeds netjes omheen gegaan maar nu even niet opletten en dan is het zo gebeurd, de maaier is zo sterk dat zelfs een 3 cm dikke stam versnipperd is alsof het niks is.
Hij was in eerste instantie een beetje lacherig door de schrik maar daarna voelde hij zich er echt ellendig onder. En heeft ook meteen aangeboden de vervanging te betalen. En ondanks vanmorgen weinig tijd een afspraak verzet en meegegaan met ophalen ervan.
en een aantal waren ook duidelijk gemarkeerd met felgroene plastic stukken, bamboe stokken (ook die zijn versnipperd
)
rondgelopen. Wat een enorme verzameling aan planten en struiken. Ik heb nog nooit zoveel bij elkaar gezien. En dus gelukkig nog wat oude rassen gevonden in de toch afwijkende smallere vorm. En van ongeveer dezelfde leeftijd als ik had of ietsje ouder. Deze kunnen iets dichter op elkaar gezet worden. Ooit aangeschaft voor een kleinere tuin en nu gaat dat een soort van fruit boom haagje vormen tussen twee hoogstam kersenbomen.