Ik heb eindelijk jullie reisblog van dit jaar uitgelezen Monique. Volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie gehad en gingen jullie met een extra koffer spullen weer naar huis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) voelt alsof ik bij jullie in de camper zat. Dank je voor het meereizen. Heel veel zaken zo heerlijk herkenbaar. Overigens zijn een aantal zaken die je beschrijft voor ons de reden om niet voor een camper te kiezen (behalve in Alaska). We willen nog wel eens spontaan besluiten om even weg te gaan van de camping ‘s avonds. Wij combineren hotels/airbnb’s met eenvoudige campings het liefst ín de parken.
Inmiddels zijn wij ook óm, hotels en liefst huisjes waar we onszelf kunnen zijn. De camper was leuk, maar niet meer voor ons.

Take your time! 
Mijn idee is weer een rondreis. Vorige keer VS zijn we met Fox geweest, rondreis door het westen. Dat was wel echt heel gaaf. Keer daarna naar Canada, ook groepsreis met Fox. Nu zijn we wel een beetje klaar met groepsreizen.. We kunnen het denk ik ook wel met zijn tweetjes haha! Dan níet met een camper, maar met een auto van (vooraf geboekt!) hotel naar hotel (of B&B of whatever). Berdien schreef:Ik zou dit najaar naar Schotland gaan. Hele reis uitgedacht, gepland etc. Gelukkig nog niets echt geboekt, want toen ging het uit
Nou heb ik mijn trouwe reisgenoot bereid gevonden om weer met mij naar de VS te gaan. Thanks momMijn idee is weer een rondreis. Vorige keer VS zijn we met Fox geweest, rondreis door het westen. Dat was wel echt heel gaaf. Keer daarna naar Canada, ook groepsreis met Fox. Nu zijn we wel een beetje klaar met groepsreizen.. We kunnen het denk ik ook wel met zijn tweetjes haha! Dan níet met een camper, maar met een auto van (vooraf geboekt!) hotel naar hotel (of B&B of whatever).
Ik zou heel graag naar het noordwesten gaan, Yellowstone staat heel hoog op de verlanglijst. Reistijd zou dan zo'n twee weken zijn.
Natuurlijk is alles afhankelijk van hoe de situatie met Corona gaat, of ik mijn baan houdt etc. Maar ik zou me toch graag wel vast voor willen gaan bereiden. Zijn er hier mensen die een vergelijkbare reis hebben gemaakt?
Berdien schreef:Ik zou dit najaar naar Schotland gaan. Hele reis uitgedacht, gepland etc. Gelukkig nog niets echt geboekt, want toen ging het uit
Nou heb ik mijn trouwe reisgenoot bereid gevonden om weer met mij naar de VS te gaan. Thanks momMijn idee is weer een rondreis. Vorige keer VS zijn we met Fox geweest, rondreis door het westen. Dat was wel echt heel gaaf. Keer daarna naar Canada, ook groepsreis met Fox. Nu zijn we wel een beetje klaar met groepsreizen.. We kunnen het denk ik ook wel met zijn tweetjes haha! Dan níet met een camper, maar met een auto van (vooraf geboekt!) hotel naar hotel (of B&B of whatever).
Ik zou heel graag naar het noordwesten gaan, Yellowstone staat heel hoog op de verlanglijst. Reistijd zou dan zo'n twee weken zijn.
Natuurlijk is alles afhankelijk van hoe de situatie met Corona gaat, of ik mijn baan houdt etc. Maar ik zou me toch graag wel vast voor willen gaan bereiden. Zijn er hier mensen die een vergelijkbare reis hebben gemaakt?

) wordt al gauw niet leuk meer.
na twee jaar VS verkeek ik me daar in Schotland echt even op.