Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Denise, een combinatie van Skiathos en Skopelos is super. Alleen weet ik niet of jouw reisduur haalbaar is. Ik dacht dat er maar eens per week vliegtuigen op vliegen.
Cowgirl schreef:Skopelos kun je met de ferry doen vanaf Skiathos, is niet ver.
Prijs weet ik alleen niet.
Eilanden liggen aan de oostkust:
http://www.exasyachts.com/sporades_itienrary.htm
Fitzroy schreef:Denise, een combinatie van Skiathos en Skopelos is super. Alleen weet ik niet of jouw reisduur haalbaar is. Ik dacht dat er maar eens per week vliegtuigen op vliegen.
Fitzroy schreef:Natasja, de Sporaden zijn echt prachtig. Maar te ver zeilen misschien?
Fitzroy schreef:Kun je niet om Evia heen? Of is dat erg om?
Marloes, het kan zeker al meer regenen. Wij hebben afgelopen september ook niet zulk mooi weer gehad met veel regen en dan zaten wij nog een stuk zuidelijker, op Kefalonia.
Fitzroy schreef:Kun je niet om Evia heen? Of is dat erg om.
NatasjavE schreef:Fitzroy schreef:Kun je niet om Evia heen? Of is dat erg om.
![]()
Ligt eraan wanneer je gaat. Het is namelijk niet zo zeer om maar de wind kan problemen geven. Geen probleem in april of mei.
Maar wij gaan in juli/augustus. En dan heb je de meltemi(noord-ooste wind) recht op de kop.
Op de terug weg zou dat wel kunnen.
Net gekeken. Heen is echt 5 dagen. Als op de terug weg buitenom wat leuke havens zijn....
Hmmmmm ik wil eigenlijk wel graag daar heen.
NatasjavE schreef:Wij huren inderdaad van een kennis. Gelukkig niet vanuit Pireus![]()
Als we daar (Sporades)huren wordt 't een pietsje duurder![]()
Ik zit al een beetje te puzzelen. Ik noem dat de voorpret. Heb al een route gevonden.
Morgen even het grote boek(the greek waters pilot) er bij pakken.
Anders wellicht via de Cycladen naar Kreta.