. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar ik weet wel dat de Benadryl als enige middel wel werkt bij mij i.t.t. de drogistspulletjes in Nederland. Ik heb gewoon ''huis-tuin-en-keuken'' hooikoorts normaal max. 3 keer per maand dus ik ga er niet voor naar de HA.
Maar hebben nu meerdere keren vliegreis (naar en in) Amerika gemaakt terwijl ik alleen was en dat vind ik niet erg. En mijn 2 maanden daar alleen ook niet maar toen had ik wel een veilige 'thuisbasis' van waaruit ik dan wel weer veel dingen alleen heb gedaan. Dat is ideaal. Maar echt een roadtrip alleen, nooit. 
ik was helemaal happy. Tenminste sterk verdovend spul voor aften, alleen had ik geknoeid dus mijn hele mond was een tijd gevoelloos 
duurt mij anders veel te lang!
MontyRulezz schreef:Dan gaan jij en Lovely toch samen.

Ik heb vrij heftige hooikoorts en allergieën, red het op het moment alleen met maximale dosis van alle medicijnen, maar het helpt wel!
Maar een goede reisgenoot vinden is niet makkelijk. Dat was het fijne aan een singlesreis, je bent met een groep en je bent niks verplicht tegenover elkaar, het was vooral gezelligheid
! vuurneon schreef:Ik heb niet gekeken bij de allergiepillen... Had zelf zware pillen mee vanuit nl. Wel andere smeersel en tabletten meegenomen hahahaik was helemaal happy. Tenminste sterk verdovend spul voor aften, alleen had ik geknoeid dus mijn hele mond was een tijd gevoelloos
.
. Mag ik van jou trouwens nog het adres van waar je die rit bij Monument Valley hebt gedaan?? Anders begin ik daar gewoon mee.
Die uit de USA niet
Alleen zijn ze nu op, dus dat betekend eigenlijk een tripje naar de USA volgend jaar
Katja schreef:Nadir schreef:Vreemd genoeg vind ik alleen reizen vaak juist heel erg gezellig. Je komt zo makkelijk in contact met anderen waar je anders nooit mee zou praten.Toch zou ik in de VS (als 1 van de weinge landen) best alleen willen/durven reizen. Maar echt gezellig is het niet natuurlijk!