USA 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:07

Dan gaan jij en Lovely toch samen :D .

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:14

urselin: Geen idee (vast wel :P ) maar ik weet wel dat de Benadryl als enige middel wel werkt bij mij i.t.t. de drogistspulletjes in Nederland. Ik heb gewoon ''huis-tuin-en-keuken'' hooikoorts normaal max. 3 keer per maand dus ik ga er niet voor naar de HA.

Rondreis zou ik ook niet alleen doen of van hostel naar hostel. :o Maar hebben nu meerdere keren vliegreis (naar en in) Amerika gemaakt terwijl ik alleen was en dat vind ik niet erg. En mijn 2 maanden daar alleen ook niet maar toen had ik wel een veilige 'thuisbasis' van waaruit ik dan wel weer veel dingen alleen heb gedaan. Dat is ideaal. Maar echt een roadtrip alleen, nooit. :n

Tis best lastig om een goede reisgenoot te vinden. Ik heb één vriend waar ik echt supergoed wekenlang meer kan reizen. Met de rondreis in 2008 waren we met zn vieren dat ging ook goed (hoewel ook toen de emoties af en toe opliepen). Het is met een ''vage bekende'' misschien zelfs geslaagder. Tegen de tijd dat je erachter komt dat je elkaar niet mag, ga je alweer naar huis. :D

vuurneon

Re: USA 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:20

Ik heb niet gekeken bij de allergiepillen... Had zelf zware pillen mee vanuit nl. Wel andere smeersel en tabletten meegenomen hahaha :D ik was helemaal happy. Tenminste sterk verdovend spul voor aften, alleen had ik geknoeid dus mijn hele mond was een tijd gevoelloos :+

Ik wil wel op rondreis, maar mijn vriend durft het niet aan. Hij is niet gek op verandering dus dat schiet lekker op :+
Nee, eerst maar eens studie afronden, uit huis, trouwen (moet meneer het wel vragen) en dan hopelijk als huwelijksreis een rondreis! Maar goed tussentijds wil ik wel even terug naar de vs ;) duurt mij anders veel te lang!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:26

Ik heb gelukkig een vriendin die net als ik eeuwig single is en Amerika helemaal geweldig vind :D . Dus daar ga ik volgend jaar de roadtrip mee maken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:27

Ik Heb ook nog wel een eeuwig vrijgezellen neef over die gek op reizen is hahaha, heeft al veel van de wereld gezien en ik vind het tijd worden dat ie eens zonder papa en mama op pad gaat. Wie neemt hem mee? :P

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:38

MontyRulezz schreef:
Dan gaan jij en Lovely toch samen :D .

Zou een mooie oplossing zijn :))

Ik zit de laatste tijd ook wereldwijzer.nl in de gaten te houden of iemand nog een reismaatje zoekt :j

Toekie: Dat spul in Nederland is inderdaad niks :n Ik heb vrij heftige hooikoorts en allergieën, red het op het moment alleen met maximale dosis van alle medicijnen, maar het helpt wel!
Ik denk dat reizen is sommige gevallen ook beter aan met een 'vreemde' dan met vrienden. Ik zal er op internet niet te veel over vertellen ;) Maar een goede reisgenoot vinden is niet makkelijk. Dat was het fijne aan een singlesreis, je bent met een groep en je bent niks verplicht tegenover elkaar, het was vooral gezelligheid :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:04

Urselin, heb je al bij www.trekamerica.com gekeken? Die hebben in de zomermaanden tours van 3 weken vanaf $2000.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:06

Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan kijken :j!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:10

vuurneon schreef:
Ik heb niet gekeken bij de allergiepillen... Had zelf zware pillen mee vanuit nl. Wel andere smeersel en tabletten meegenomen hahaha :D ik was helemaal happy. Tenminste sterk verdovend spul voor aften, alleen had ik geknoeid dus mijn hele mond was een tijd gevoelloos :+

Je had je dus goed aangepast aan de Miami Beach cultuur met gevoelloze lippen :D.

MontyRulezz, goed idee :). Mag ik van jou trouwens nog het adres van waar je die rit bij Monument Valley hebt gedaan?? Anders begin ik daar gewoon mee.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:21

Ik kon ze alleen niet meer tuiten :+

Dus geen pruilend lipje voor mij.

'waarom denk ik nu ineens aan Marijke helwegen :') '

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:23

Bobobobobotox?????

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:47

Nou als we het daar dan toch over hebben. Na mijn bezoek aan Tennessee ben ik me gaan verdiepen in het fenomeen Dolly Parton en nou... ze heeft er een fan bij hoor! Wat een fijn, warm, liefdevol en grappig mens met een zeer interessant levensverhaal! :j
Waar zo'n reis al niet goed voor is. :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 01:11

Happy Thanksgiving! :D

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 04:12

Ja Dolly is een goed mens :-)

HAPPY. THANKSGIVING

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 08:39

Toch zou ik in de VS (als 1 van de weinge landen) best alleen willen/durven reizen. Maar echt gezellig is het niet natuurlijk!

Hoe was Thanksgiving dames?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:46

Happy thanksgiving, ik heb gisteren heerlijk aan de kalkoen gezeten.

Nadir, ik ook wel, maar ik zie het niet zo zitten om bijvoorbeeld een rondje westkust in mijn eentje te doen. Het heeft voordelen, maar het lijkt mij niet tof om zoveel alleen in de auto te zitten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:08

Wij vieren het morgen. Er ligt hier een kalkoen van 7kg in de koelkast :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:24

Nadir schreef:
Toch zou ik in de VS (als 1 van de weinge landen) best alleen willen/durven reizen. Maar echt gezellig is het niet natuurlijk!
Vreemd genoeg vind ik alleen reizen vaak juist heel erg gezellig. Je komt zo makkelijk in contact met anderen waar je anders nooit mee zou praten.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 09:25

Nee klopt, het zijn behoorlijke afstanden in het Zuidwesten!

Dat is ook wel weer zo Katja! Al kom je op sommige stukken echt geen hond tegen...

Haha, zal het genoeg zijn Yasmine?! ;-)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:27

Nadir, ik vrees van niet, want er moeten 16 mensen van eten :P

Mijn vluchten voor mijn reis zijn geboekt *\o/* 21 december naar San Francisco en 24 januari weer terug naar Vancouver vanuit Orlando.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:27

Het Zuidwesten zou wat dat betreft ook niet mijn eerste keuze zijn. Maar ik ben ook meer een Oostkust fan dus wat dat betreft niet helemaal objectief.

Gaaf Yasmine!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:50

Veel van mijn vrienden zijn van hieruit een paar dagen naar Alaska geweest, ik ben zó jaloers. Northern lights, dog sledding, sneeuw...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:04

Meeste hooikoortsmedicijnen hier in NL werken bij mij niet, wordt er vervelend van :+ Die uit de USA niet :) Alleen zijn ze nu op, dus dat betekend eigenlijk een tripje naar de USA volgend jaar :P

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:35

Ha, wordt alleen wat lastiger communiceren met je tripadvisors deze keer dan Linda :-)

Maar veel medicatie uit de USA is ook online te bestellen, deed dat voorheen ook wel voor bepaalde dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:48

Katja schreef:
Nadir schreef:
Vreemd genoeg vind ik alleen reizen vaak juist heel erg gezellig. Je komt zo makkelijk in contact met anderen waar je anders nooit mee zou praten.

Dat is absoluut waar, maar geldt weer niet in de woestijn.