Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 09:51

Dat is inderdaad precies zo'n tussenweek. Maar ik denk dat je nog veel Halloween decoratie zie en dan beginnen ze de kerst op te bouwen.
Wij waren vorig jaar de eerste kerstweek. Toen was alles wel klaar.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:51

Het is idd een tussenweek, Halloween is dan al afgelopen.
Wij waren ook de 1e kerstweek afgelopen jaar, echt supermooi :j Ook bij de opening daarvan geweest.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:54

huh? Wij waren toch niet tegelijk? Dat kan ik me tenminste niet herinneren. Ik was er van 9 t/m 12 november.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:16

Wie nog snel en goedkoop naar disney wil :D
http://www.oad.nl/toon/info.html?info=D ... 3608321898

"Boek vanaf dinsdag 20 juli 12.00 uur t/m donderdag 22 juli 12.00 uur en bespaar 50% op je verblijf in Disneyland® Paris. Bovendien zijn kinderen t/m 6 jaar helemaal gratis. Daarnaast biedt Oad Reizen je ook nog eens 50% korting op je busvervoer.|

Geldig voor een 3 of 4-daags arrangement in een Disney Hotel inclusief ontbijt én entree tot beide Disney® Parken. Aankomst op diverse data in augustus (zomervakantie) en september 2010, tijdens Disney new generation festival!"

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:28

Mmmm, klinkt aantrekkelijk!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:38

Dat is zeker niet veel!

Ben echt een paasei ook, abbo is verlopen en had wel een brief thuisgestuurd gekregen om te verlengen maar in het Frans dus dat werkt niet.. Alleen de komende keer dat ik naar Disney ga dus nieuwe kopen.. Komende keer dat ik ga dus maar niet in een Disney hotel, anders krijg ik de korting niet :=

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:18

mbkaatje schreef:
huh? Wij waren toch niet tegelijk? Dat kan ik me tenminste niet herinneren. Ik was er van 9 t/m 12 november.

Wij waren wel tegelijk ;)
Ga ff terugzoeken hoor!

mbkaatje schreef:
_Sas_ schreef:
Ik hoop dat het weer vanaf morgen beter is ;) Maar volgens de berichten in Parijs valt het wel mee!

De berichten zijn niet echt verkeerd voor volgende week. De verwachting is in ieder geval niet veel regen. Maar ja, je weet het maar nooit.

Jij veel plezier in Disneyland, wie weet komen we elkaar wel tegen. Alleen dan weten we het niet ha ha.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:13

O ja, stom zeg. :o Ik wordt ook al een jaartje ouder ....

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 17:38

hej hallo!!! :D

helppp :P ... ik wil eind deze maand begin volgende maand een weekend met me vriend naar disney, 3 dagen/ 2 nachtjes waarschijnlijk.. ben alleen echt heeeeleemaal het overzicht kwijt, er zijn zoooveel hotels en aan biedingen enz.

willen gewoon een leuk hotelletje, ontbijtje (evt avond eten), incl entree kaarten, een fijn bed (een bad is evt. ook fijn) zwembad, nouja, niet echt gekke eisen ofzo.

iemand een idee?

ohja, en wat is wijsheid? vriendlief heeft een Kia Sorento en die auto slurpt aardig wat weg, dus wat dat aan gaat misschien beter om met de trein te gaan. maar ja, dan heb je niet alles bij de hand vind ik zelf. iemand hier ervaring mee ??

groetjes,

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 18:03

Met het openbaar vervoer kun je er aardig makkelijk reizen, moet je even uitrekenen wat een weekendticket kost voor 2, en dan even benzinekosten uitrekenen. Zo kun je het makkelijste aan het goedkoopste raken. wij gaan vanaf de franse grens met 3 met de auto, simpelweg omdat dat een stuk goedkoper is dan met de trein.
Mijn eisen waren ongeveer hetzelfde. Wij hebben in het newport bay hotel geboekt, ivm zwembad enzo. Ik heb gewoon via de disney site geboekt. Het is idd een wirwar aan informatie maar je moet je er even een paar uur voor gaan zetten. via de website vond ik het makkelijkste en goedkoopste, daar boek je onmiddelijk tickets enzo bij. Kun je ev ook vervoer bijboeken.

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:36

dankje voor je info!! .. zal er binnenkort zeker is even goed voor gaan zitten dan en even op zoek naar het newport bay hotel!! :D

hartstikke bedankt
x

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:33

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:37

Disney heeft zelf 6 hotels, waarvan het Disneyland Hotel (verreweg) de duurste is. Daarna Hotel New York, New Port Bay Club, Segouia Lodge, Hotel Cheyenne en de goedkoopste is Hotel Santa Fé.

De laatste twee hebben geen zwembad, de rest wel. Zelf heb ik in Cheyenne gezeten. Ik vond het prima, mijn vriend wat minder. Dus het is erg smaakgebonden. Mijn redenatie is dat je er niet veel zal zijn omdat er in het park genoeg te doen is.

Via de eigen site van Disneyland geven ze nu 25% korting, dus dat zou je kunnen gebruiken.

Wij zijn met z'n tweeen met de auto gegaan. Dat vond ik wel wat goedkoper en je bent wat flexibeler. Maar met de trein is het wel erg relaxed.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:54

Mmm, ik lijk wel gek. }:0
Ik heb net een aanbod om twee dagen mee te gaan naar disneyland afgeslagen. Vrienden van ons hadden ons uitgenodigd om te komen. We konden wel bij hun op de kamer komen slapen, dus geen hotelkosten.

Maar we doen het toch maar niet. :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:12

%) watttt!!!!!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:23

Ja erg he. Ik ben weer veel te verstandig :o

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:30

Ga ik wel :P ahahaha

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:46

Hi hi, ik wil het wel voorstellen .... zullen ze vast niet erg vinden.

Maar goed, ik baal er ook wel een beetje van, maar de timing is gewoon slecht. Vlak daarna gaan we ook al een paar dagen naar de Efteling, dus in combinatie met lange reis en (tekort aan) geld, hebben we besloten het toch maar niet te doen.

Wel super jammer.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:54

Ow wat balen MBkaatje! Wel een superaanbod van jullie vrienden :j

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:58

Ja, lief he.
Weet alleen niet of ze wel weten hoe hard mijn vriend snurkt ha ha.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:33

@mbkaatje, zo gek ben je niet hoor, moet je voor de grap maar eens uitrekenen wat je kwijt had geweest aan benzinekosten + eten (want voor mee-ontbijten moet je ook weer extra betalen!) kosten entree park... := dan ben je duurder uit dan wanneer je voor 4 dagen met een aanbieding erheen gaat!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 07:36

Weet iemand hier of je ook een losse bus kun boeken naar Disney? Trein is echt belachelijk duur geworden := zie hier nu een banner dat naar parijs t vanaf 35 euro is, nou echt niet hoor... ze maken ook reclame voor disney vanaf 44 euro, vergeet t maar :=

Iemand ervaring met ernaartoe vliegen? Is goedkoper dacht ik...

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:50

Loesje88 schreef:
@mbkaatje, zo gek ben je niet hoor, moet je voor de grap maar eens uitrekenen wat je kwijt had geweest aan benzinekosten + eten (want voor mee-ontbijten moet je ook weer extra betalen!) kosten entree park... := dan ben je duurder uit dan wanneer je voor 4 dagen met een aanbieding erheen gaat!

Dat is helemaal waar. Dat had ik ook al bedacht.
We hebben wel afgesproken om de volgende keer dan met z'n vijven te gaan. En dat zie ik wel zitten, maar dat zal volgend jaar of het jaar erna pas zijn.

De trein is inderdaad heel duur geworden. Mede om die reden zijn we vorig jaar dan ook maar met de auto gegaan. Was toch goedkoper, ook met z'n tweeen.

Wat het kost om te vliegen heb ik vorige week toevallig nagekeken, maar dat viel ook vies tegen. Het kan natuurlijk zijn dat je tegen een aanbieding aanloopt.

Geen idee of je een losse busreis kunt reservereren. Heb je de rest al geboekt?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:16

Daar had ik ook al voor gekeken ja, voor een losse busreis, maar dat kan ik niet vinden.

Rest is idd al geboekt (was toen tijdens die periode dat je 40% korting kreeg). Zijn helaas niet in het bezit van een rijbewijs, dus het moet of met de bus, vliegtuig of trein.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:17

kun je niet eens bij het reisbureau informeren of er een losse busreis te boeken is?
al denk ik dat een losse busreis best lastig word (meestal heb je van die aanbiedingen inclusief verblijf)