pff net me prikken gehaald voor vakantie heel me linkeram doet enorm pijn.. En is helemaal hard waar ze geprikt hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:brenda21 schreef:Wij vertrekken 2 september naar Sousse![]()
Heeft iemand hier de sahara excursie gedaan? Wij willen graag de sahara excursie doen, maar hebben gehoord dat het alleen tijdens een 2 daagse excursie kan. We vinden 2 dagen wel erg lang voor een excursie. Weet iemand of het ook in 1 dag kan?
De Sahara ligt helemaal aan de andere kant van Tunesië, vandaar dat ze er 2 dagen van maken..
Lijkt me dan niet echt fijn te doen in 1 dag
Zit je meer in de bus dan dat je er echt wat van ziet..
Kimmie_girl schreef:Wij willen die toch ook doen brenda weet jij je vluchttijden al want ookwij gaan op dezelfde dag weg
pff net me prikken gehaald voor vakantie heel me linkeram doet enorm pijn.. En is helemaal hard waar ze geprikt hebbenals ik er op druk voel ik een soort van krakand iets doet vet pijn
ja_nee schreef:Haha Kimmie, je zult vandaag wel spierpijn hebbenHad ik ook met mijn spuiten. Ik had er alleen de dag erna nog last van.
Maar nu dus binnen een half jaar weer terug voor diezelfde prikken en dan kunnen we er weer minimaal 25 jaar tegenaan![]()
Brenda, ik zou voor die excursie gewoon twee dagen uittrekken hoor. Dat zal vast de moeite waard zijn!
brenda21 schreef:Wij hebben vandaag onze tickets opgehaald, en we vliegen in plaats van 17:30 om 5:00 uur s'ochtends![]()
We zijn dan rond 9:00 uur in ons hotel, dan hebben we nog wel de hele dag. We kunnen dan meteen ontbijten, en ik denk dat we daarna dan een paar uurtjes gaan slapen
Romytjuuh schreef:Kom net terug uit Riadh Palms, hele fijne vakantie gehad!
Kimmie_girl schreef:brenda21 schreef:Wij hebben vandaag onze tickets opgehaald, en we vliegen in plaats van 17:30 om 5:00 uur s'ochtends![]()
We zijn dan rond 9:00 uur in ons hotel, dan hebben we nog wel de hele dag. We kunnen dan meteen ontbijten, en ik denk dat we daarna dan een paar uurtjes gaan slapen
Zoo dat is beter zeg! maar hoelaat ga je terug dan?
brenda21 schreef:Wij hebben vandaag onze tickets opgehaald, en we vliegen in plaats van 17:30 om 5:00 uur s'ochtends![]()
ja_nee schreef:Brenda, goede vliegtijden zegRelaxxx! En cool dat jullie de excursie geboekt hebben
He Rachel, naar welke plaats ga je precies in Tunesie? En wanneer vertrek je?
Dat vraagt om foto's Romy![]()
Yinka schreef:Ik ga 19 oktober naar Hammametik heb er hartstikke veel zin in! Al heb ik gelezen dat mijn blonde haren niet in mijn voordeel werken
Rachelll schreef:Yinka schreef:Ik ga 19 oktober naar Hammametik heb er hartstikke veel zin in! Al heb ik gelezen dat mijn blonde haren niet in mijn voordeel werken
Lekker! dan ben ik alweer een paar dagen terug![]()
nee heb ik ook gehoord van die blonde haren. ben blij dat ik tegenwoordig donker ben, alhoewel het zal wel schelen in het aantal kamelen