Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:54

Wij willen die toch ook doen brenda weet jij je vluchttijden al want ookwij gaan op dezelfde dag weg Haha!

pff net me prikken gehaald voor vakantie heel me linkeram doet enorm pijn.. En is helemaal hard waar ze geprikt hebben Scheve mond als ik er op druk voel ik een soort van krakand iets doet vet pijn

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:26

Dreamy schreef:
brenda21 schreef:
Wij vertrekken 2 september naar Sousse Haha!
Heeft iemand hier de sahara excursie gedaan? Wij willen graag de sahara excursie doen, maar hebben gehoord dat het alleen tijdens een 2 daagse excursie kan. We vinden 2 dagen wel erg lang voor een excursie. Weet iemand of het ook in 1 dag kan?

De Sahara ligt helemaal aan de andere kant van Tunesië, vandaar dat ze er 2 dagen van maken..
Lijkt me dan niet echt fijn te doen in 1 dag Lachen
Zit je meer in de bus dan dat je er echt wat van ziet..

Oke, vandaar Clown
Dan weten we dat ook weer Haha!

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:29

Kimmie_girl schreef:
Wij willen die toch ook doen brenda weet jij je vluchttijden al want ookwij gaan op dezelfde dag weg Haha!

pff net me prikken gehaald voor vakantie heel me linkeram doet enorm pijn.. En is helemaal hard waar ze geprikt hebben Scheve mond als ik er op druk voel ik een soort van krakand iets doet vet pijn

Wij vliegen op 2 september om 17:30 Knipoog En jullie?

Wij hebben de prikken anderhalve maand geleden gehaald. Die pijn aan de arm heb ik ook gehad. Mij werdt verteld dat het door de dtp prik komt, en dat het spierpijn is Knipoog
Ik heb er ongeveer 4 dagen last van gehad.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:54

Hmm wat raar dat wij savonds laat vliegen Scheve mond Denk ik bokkers te meten haha Tong uitsteken zit niet mee.
misschien dat ik je dan iig wel op vliegveld zie! Want je moet 2 tot 3 uur van te voren er zijn toch?

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:20

Klopt, we zijn rond 14 uur al op Schiphol Haha!
We gaan met onze eigen auto, dus we willen een beetje op tijd daar zijn. We moeten ook nog zoeken waar we de auto kunnen parkeren Knipoog

Edit: Wij zijn ook pas s'avonds rond 22 uur in ons hotel, eigenlijk is dan de dag al om Clown
Maar we vliegen pas s'avonds om 21 uur terug naar Nederland, dus we hebben de laatste dag wel een hele dag Knipoog

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:01

Haha Kimmie, je zult vandaag wel spierpijn hebben Tong uitsteken Had ik ook met mijn spuiten. Ik had er alleen de dag erna nog last van.
Maar nu dus binnen een half jaar weer terug voor diezelfde prikken en dan kunnen we er weer minimaal 25 jaar tegenaan Cool

Brenda, ik zou voor die excursie gewoon twee dagen uittrekken hoor. Dat zal vast de moeite waard zijn!

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:01

Hey thuis blijvers Tong uitsteken
sorry kon het niet laten,
heb weer een aantal mooie foto's in mn topic geplaats van uit tunesie.. t is hier vrij warm nu maar wel mooi Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 15:19

Ohhh ik ga ff in je topic kijken Haha!

jaaa ik heb nog steeds erg last van me arm niet normaal.
woeiii nog 5 daagjes dan heb ik eindelijk vakantie

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:10

Kom net terug uit Riadh Palms, hele fijne vakantie gehad!

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:40

ja_nee schreef:
Haha Kimmie, je zult vandaag wel spierpijn hebben Tong uitsteken Had ik ook met mijn spuiten. Ik had er alleen de dag erna nog last van.
Maar nu dus binnen een half jaar weer terug voor diezelfde prikken en dan kunnen we er weer minimaal 25 jaar tegenaan Cool

Brenda, ik zou voor die excursie gewoon twee dagen uittrekken hoor. Dat zal vast de moeite waard zijn!

Dat gaan we ook doen, we hebben besloten om toch de 2 daagse sahara excursie te gaan doen Haha!

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:43

Wij hebben vandaag onze tickets opgehaald, en we vliegen in plaats van 17:30 om 5:00 uur s'ochtends Haha!

We zijn dan rond 9:00 uur in ons hotel, dan hebben we nog wel de hele dag. We kunnen dan meteen ontbijten, en ik denk dat we daarna dan een paar uurtjes gaan slapen Slapen

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:05

Gisteren vakantie geboekt naar Tunesie! Leuk om alle verhalen, ervaringen en meningen te lezen Lachen
wij vertrekken 7 okt vroeg in de ochtend en gaan naar Thalassa Village Skanes. Ben benieuwd. Ik hoop ieg op mooi weer Cool

voor diegene die nog gaan alvast een fijne vakantie en ben benieuwd naar de ervaringen Vork

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 12:27

brenda21 schreef:
Wij hebben vandaag onze tickets opgehaald, en we vliegen in plaats van 17:30 om 5:00 uur s'ochtends Haha!

We zijn dan rond 9:00 uur in ons hotel, dan hebben we nog wel de hele dag. We kunnen dan meteen ontbijten, en ik denk dat we daarna dan een paar uurtjes gaan slapen Slapen

Zoo dat is beter zeg! maar hoelaat ga je terug dan?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 12:28

Romytjuuh schreef:
Kom net terug uit Riadh Palms, hele fijne vakantie gehad!

ben benieuwd naar foto`s romy... Haha!

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:20

Kimmie_girl schreef:
brenda21 schreef:

Zoo dat is beter zeg! maar hoelaat ga je terug dan?

We vliegen om 21:30 terug naar Schiphol Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:28

woow dat is echt vet beter zeg.
Jaloers!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:46

Brenda, goede vliegtijden zeg Cool Relaxxx! En cool dat jullie de excursie geboekt hebben Haha!

He Rachel, naar welke plaats ga je precies in Tunesie? En wanneer vertrek je?

Dat vraagt om foto's Romy Knipoog Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 18:41

hahaha jaaa ik wil ook foto`s..
Ben gek op de foto`s van jullie allemaal van daaar Haha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:00

brenda21 schreef:

Dat wil ik ook! Wij vliegen ook pas 's avonds (niet zo heel laat, hoor) op de heenreis, en terug dan ook 's avonds (wel laat) terug naar Nederland. Had het liever andersom gehad, dat hadden we toen we naar Kreta gingen. Vroeg heen, vroeg terug. Maar goed, dat heb je niet voor het zeggen he. Nog 6 dagen werken, en dan heb ik ook eindelijk vakantie. De vakantie stemming zit er nog niet in door een brandwond aan mijn been, die, natuurlijk, nog niet over is als ik eindelijk op vakantie mag... zucht. Kan ik daar lekker met een grote pleister op mijn been op het strand gaan liggen. Ik hoop toch echt dat de wond dan dicht is... En natuurlijk heb ik nooit last van kiespijn, en wat heb ik nu? Juist, kiespijn...

Maar we laten de vakantie pret niet drukken! Het aftellen is nu definitief begonnen. Haha!

Enne, Doerakje, foei toch, ons allemaal lekker maken hier zo... Haha!

edit: heeft brief gevonden van D-reizen en daar staat op dat we om 18.40 heen vliegen, dus komen we om 21.30 aan (nog geen tickets, dus kan nog veranderen) en om 22.25 terug (zijn we om 01.25 ''s nachts terug op Schiphol)...

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:15

Ik ga 19 oktober naar Hammamet Hyper! ik heb er hartstikke veel zin in! Al heb ik gelezen dat mijn blonde haren niet in mijn voordeel werken Nors opkijken

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:24

ja_nee schreef:
Brenda, goede vliegtijden zeg Cool Relaxxx! En cool dat jullie de excursie geboekt hebben Haha!

He Rachel, naar welke plaats ga je precies in Tunesie? En wanneer vertrek je?

Dat vraagt om foto's Romy Knipoog Haha!

Ik ga naar skanes. Om precies te zijn 8km van monastir en 12 km van Sousse. Vertrek 7 okt ergens vroeg in de ochtend. ben alleen de tijd vergeten, maar kan toch altijd nog veranderen Knipoog

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:25

Yinka schreef:
Ik ga 19 oktober naar Hammamet Hyper! ik heb er hartstikke veel zin in! Al heb ik gelezen dat mijn blonde haren niet in mijn voordeel werken Nors opkijken

Lekker! dan ben ik alweer een paar dagen terug Verdrietig
nee heb ik ook gehoord van die blonde haren. ben blij dat ik tegenwoordig donker ben, alhoewel het zal wel schelen in het aantal kamelen ROFL

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:05

Ohh toch een hoop bokkers die naar Tunesie gaan Haha!
Ik kan gewoon echt niet wachten voor mij t/m donderdag werken Haha! en dan vakantie Haha!

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:09

Heel veel plezier allemaal in Tunesië, ik heb er helaas slechte ervaringen mee. Hotel viel tegen ook al was het vier sterren, weer viel zwaar tegen (dagelijks regen en onweer), personeel was niet zo vriendelijk, zeer opdringerige bevolking,.. Maar dat zal vast wel verschillen van plaats tot plaats want heb van sommige mensen ook positieve reacties gehad.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:28

Rachelll schreef:
Yinka schreef:

Lekker! dan ben ik alweer een paar dagen terug Verdrietig
nee heb ik ook gehoord van die blonde haren. ben blij dat ik tegenwoordig donker ben, alhoewel het zal wel schelen in het aantal kamelen ROFL

Ik doe gewoon een hoofddoek op als ik naar een niet toeristisch gedeelte ga. Blijf ook wel in de buurt van mijn vader of broer Tong uitsteken