ga ik daar de mensen nog eens pesten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ga ik daar de mensen nog eens pesten

Jaime1 schreef:Laura_ schreef:wij zouden eerst naar hotel Royal Wings gaan, helaas kregen we net een telefoontje had het hotel overboekt is dus we zijn overgeplaatst naar hotel Royal Dragon, van de zelfde eigenaar.. maar het is net nieuw enzo, dus hoop dat het beetje goed is..
Waar in turkije ga je naar toe dan?

Laura_ schreef:wij zouden eerst naar hotel Royal Wings gaan, helaas kregen we net een telefoontje had het hotel overboekt is dus we zijn overgeplaatst naar hotel Royal Dragon, van de zelfde eigenaar.. maar het is net nieuw enzo, dus hoop dat het beetje goed is..
:D perdjes schreef:Laura_ schreef:wij zouden eerst naar hotel Royal Wings gaan, helaas kregen we net een telefoontje had het hotel overboekt is dus we zijn overgeplaatst naar hotel Royal Dragon, van de zelfde eigenaar.. maar het is net nieuw enzo, dus hoop dat het beetje goed is..
Het Royal Dragon is een erg mooi hotel.
Ik heb het hotel van buiten gezien toen het bijna klaar was en ik was toen al helemaal weg van het hotel, ook heb ik foto's gezien van de inrrichting van binnen en dat zag er ook super uit.
Alles heel erg luxe enz.
Ik zou graag met je willen ruilen![]()
Dit zijn de foto's
http://www.tuerkei-reiseinfo.de/Galleri ... +Evrenseki
want dat was bij Royal wings ook
joke20 schreef:Wat heb je zoal gedaan en in welk hotel zat je?

Samy schreef:`waar werkt je vriend??
Hoe heet 'ie en waar komt 'ie vandaan? 
)
Nog geen idee wanneer enzo.. Maar denk ergens in Juli. We willen een dag of 8 tot 10 naar Marmaris, een auto huren en dan doorrijden naar mn schoonfamilie voor nog een paar daagjes en dan vanaf daar terugvliegen. Maar is erg moeilijk, heb het nu een beetje uitgezocht en zo lopen de kosten echt flink op.
Dus binnenkort eens langs bij het reisbureau... Een pakketreis is nog goedkoper als wanneer ik losse vluchten en een los hotel pak, maar die terugvlucht hebben we dus niet nodig.