Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime1 schreef:Laura_ schreef:wij zouden eerst naar hotel Royal Wings gaan, helaas kregen we net een telefoontje had het hotel overboekt is dus we zijn overgeplaatst naar hotel Royal Dragon, van de zelfde eigenaar.. maar het is net nieuw enzo, dus hoop dat het beetje goed is..
Waar in turkije ga je naar toe dan?
Laura_ schreef:wij zouden eerst naar hotel Royal Wings gaan, helaas kregen we net een telefoontje had het hotel overboekt is dus we zijn overgeplaatst naar hotel Royal Dragon, van de zelfde eigenaar.. maar het is net nieuw enzo, dus hoop dat het beetje goed is..
perdjes schreef:Laura_ schreef:wij zouden eerst naar hotel Royal Wings gaan, helaas kregen we net een telefoontje had het hotel overboekt is dus we zijn overgeplaatst naar hotel Royal Dragon, van de zelfde eigenaar.. maar het is net nieuw enzo, dus hoop dat het beetje goed is..
Het Royal Dragon is een erg mooi hotel.
Ik heb het hotel van buiten gezien toen het bijna klaar was en ik was toen al helemaal weg van het hotel, ook heb ik foto's gezien van de inrrichting van binnen en dat zag er ook super uit.
Alles heel erg luxe enz.
Ik zou graag met je willen ruilen![]()
Dit zijn de foto's
http://www.tuerkei-reiseinfo.de/Galleri ... +Evrenseki
joke20 schreef:Wat heb je zoal gedaan en in welk hotel zat je?
Samy schreef:`waar werkt je vriend??