Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:41

Ik heb geboekt voor 21 september. 3 dagen disney 2 overnachtingen in de davy crocket.
Iemand hier ervaringen mee?
misschien stata het wel verderop in het topic maar geen tijd om 10 pagina's door te spitten Haha!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:42

Davy Crocket heb ik zelf geen ervaring mee, maar een vriendin is daar naartoe geweest en zij was niet zo enthousiast. Smerig huisje, beetje oude zooi, inventaris niet compleet, dat soort dingen. Hopelijk voor jou is dat niet de reguliere gang van zaken daar. Lijkt me op zich wel gezellig daar en dat zwembad wat erbij zit is een leuk extraatje.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:45

denk dat ik weer in het kyriad ga verblijven
eens kijken of ik gezelschap kan regelen Haha!

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:09

Wanneer is de halloween tijd? Vanaf 1 okt? En is het Kyriad een aanrader? Of is het handiger om op het park zelf een hotel te hebben?

Leek mij wel leuk om in het Disneyland hotel te verblijven (ik bedoel die bij de ingang), maar zoooo duur....

Dit topic helpt wel met de voorpret hihi Lachen Lachen Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:11

Dat was ook wat ons afschrok die prijzen Haha! Nu nog hoor ik ga nu voor 195 p.p. 3 dagen 2 nachtenm. Moet nog voor eigen vervoer zorgen.. Ik ben wel eens voor dat bedrag een dikke week all inc. naar turkije geweest 2 jaarterug Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:11

kyriad is een prima hotel
de shuttle stopt letterlijk voor de deur van het hotel en dan zit je met een paar minuutkes in het park Haha!
schone en nette kamers en een net ontbijtbuffet

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:13

Ik zat bij D-reizen ook eens naar het Kyriad hotel te kijken, maar dat scheelt nog best in prijs met het Santa Fe hotel. Stuk goedkoper zo te zien. En aangezien we dit jaar ook naar de wildwest-show willen, is alles wat we minder kwijt zijn alleen maar mooi meegenomen. Wij slapen eigenlijk alleen in het hotel, zolang het er schoon en redelijk rustig is, vind ik het prima.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:16

ik ben in december zelfs een keer voor een uurtje terug geweest naar mijn kamer, even rustig naar de (schone) wc en even mijn voeten rust geven
de bus komt echt vaak dus je hoeft niet lang te wachten

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:19

Evelli, kan je bij het Kyriad ook gewoon alvast je bagage in een depot dumpen als je aankomt voordat je kamer gereed is?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:23

Mmm misschien moet ik ook maar de volgende keer naar het kyriad hotel gaan.
Ik vind de kwaliteit van de hotelkamers met de jaren minder worden in de hotels bij disneyland.
Terwijl je er toch dik voor betaalt Bloos

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:30

ik uhmn kwam om een uur of 1 aan en toen kon ik al op mijn kamer
denk wel dat ze een bagage depot hebben hoor

geloof dat ninja2 altijd in het kyriad verblijft, misschien weet zij daar iets meer over

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:32

paddington schreef:
Mmm misschien moet ik ook maar de volgende keer naar het kyriad hotel gaan.
Ik vind de kwaliteit van de hotelkamers met de jaren minder worden in de hotels bij disneyland.
Terwijl je er toch dik voor betaalt Bloos

Okee, dus het is niet zo denderend voor dat geld? Zit nml te twijfelen of ik voor een disneyhotel ga of daarbuiten...

Weet iemand welke hotels aanraders zijn buiten het park? Zat ook naar Kyriad te kijken en scheelt wel...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:37

Ja dat is mijn mening tenminste Tong uitsteken

De hotels kamers die ik gezien heb waren een paar niets iets om
naar huis toe te schrijven Verdrietig heb zelfs 1 ooit gewijgerd Tong uitsteken
En als je het meldt dan wordt het ook wel gerepareerd of schoon gemaakt maar ja
dan is bij mij de feestvreugde er al af Clown

Maar ik zie dat kyriad een bagagedepot heeft.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:50

Wij gaan altijd naar Santa Fe toe en we hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad met onze kamer. Zag er altijd netjes uit, schoon en alles wat je nodig hebt zit erin.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:10

Nimber schreef:
Ik heb geboekt voor 21 september. 3 dagen disney 2 overnachtingen in de davy crocket.
Iemand hier ervaringen mee?
misschien stata het wel verderop in het topic maar geen tijd om 10 pagina's door te spitten Haha!

Hee! Ik ook! Haha! 21 sept, 3 dgn, 2 nachten....alleen blijven wij in het Disneyland hotel. Ik heb een jaarkaart waarmee ik korting krijg, dus dan wordt het enigzins betaalbaar.

Maar Davy Crockett heb ik vorig jaar gezeten. Zijn leuke blokhutten, alleen zijn sommigen redelijk uitgeleefd. Het ziet er dus niet meer tiptop uit, maar het is best goed te doen. Het zwembad is ook erg lekker om 's avonds even in te duiken.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:29

grrrrr heel verhaal getypt is het ineens weg dan nog maar een keer haha.

In het hoogseizoen kan je meestal pas na 15 uur je kamer in in het laagseizoen meestal gelijk als je inchekt.
Ik weet eigenlijk niet of dat je daar je bagage kwijt kan ik laat het altijd gewoon in de auto liggen.

Halloween is van 4 okt t/m 2 nov en op 31 okt is een speciale halloween avond daarvoor moet je wel apart kaartjes kopen.

Ik ben zelf ook 1x in davey croket geweest en ik vond het ook niet zo suc6. Afgeleefde huisjes verwarming kapot in de winter(werd wel op gelost maar toch) slecht ontbijt dat je smorgens moet ophalen bij een blokhutje en daar krijg je z,n doosje mee met wat zoek beleg oploskoffie oplos melk en wat brood. Nee dat word voor mij geen 2 x maar ja je moet alles een keer hebben meegemaakt he haha.

De beste hotels buiten het park zijn voor mij toch wel kyriad en campanille(deze ligt verder weg en er rijden ook geen shuttelbussen) verder ben ik nog in het etaphotel geweest en chantaloup de 2 raad ik je echt af.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:31

ja ik betaal gewoon 186 euro in de herfstvakantie in het 4 sterren radison sas Haha! zou ik dan toch wel voor kiezen ipv davey croket, heb er ook veel slechte verhalen over gehoord.
Ik heb er zoooon zin in he, pfff duurt echt te lang tot october Haha!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:36

bonney4evver schreef:
ja ik betaal gewoon 186 euro in de herfstvakantie in het 4 sterren radison sas Haha! zou ik dan toch wel voor kiezen ipv davey croket, heb er ook veel slechte verhalen over gehoord.
Ik heb er zoooon zin in he, pfff duurt echt te lang tot october Haha!

Waneer ga jij? Ben nu al aan het aftellen haha

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:37

laatste weekend van de herfstvakantie, 24e dacht ik Lachen

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 23:00

dan kom je net na mij haha ik ben er van 13 ten met 18 okt. Ben wel echt benieuwd hoe disney er met halloween uitziet

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 23:28

Alles is dan versiert met pompoenen. Allemaal griezelfiguren. Te gaaf gewoon Cool

dianne_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:27

Ik ben dit jaar op de davy crocket ranch geweest 3 nachten 4 dagen en vond het echt super. Lekker je eigen ding doen lekker zelf koken (veelste duur in park eten) heerlijk zwmebad erbij waar mijn vriend en ik avond in gelegen hebben (bubbelbad!) leuk gezellig 'dorpje'met terrasje waar we laatste avond een heerlijke cocktail hebben gedronken.

Huisje had oude meubels maar ondanks dat het echt vol zat was het daar super rustig, geen overlast. Heerlijk bed! Goed douche! En wat van de tijd zit je nou in het huisje? Ontbijt hadden wij echt telkesn teveel. Konsen telkens ieder een half stokbrood bijna meenemen naar het park voor smiddags. (Je kreeg ieder een half stokbrood, zacht broodje en croissantje!) 2x dus! Als je het mij vraagt ontzettend veel voor 1 persoon. Wij hadden wel zelf kaas meegenomen. Daar krijg je jam, nutella en boter.

Ik vond het echt super, meer rust en vrijheid dan in een hotel!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:21

wij zaten in hotel chayenne. erg goed hotel met een lekker ontbijt. echt een aanrader.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:52

Oei wordt wel lastig kiezen... wil graag 2e week september maar als ik het zo hoor is Halloween ook echt de moeite waard. Maar dan moet ik nog zoooo lang wachten, wil liefst meteen heen Knipoog

Zag gister trouwens op de site ook aanbieding van de dag, scheelt 25%, alleen moet het wel goed uitkomen met boeken want dat geld dan echt voor aankomst op een bepaalde dag.

linda_hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:17

Ik ga 8 september voor 3 dagen en 2 nachten naar Disney samen met mijn man.

Ik heb er echt heel veel zin in. Haha!

Wij gaan met de trein dus ik ben wel benieuwd hoe dat gaat.

Het is hier al een aantal keer gevraagd, maar welke attracties moeten we meemaken en welke absoluut niet?
Wij gaan naar alletwee de parken.
Wij hebben in ieder geval de wild west show meegeboekt, dus dat is wel heel erg leuk.

Alle tips en waarschuwingen zijn welkom!!! (via PB mag ook!)
Knipoog