Had je al bijgeboekt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesz53 schreef:ik ben vanmiddag terug gekomen van vakantie!
Ik zat op Duin & Strand!
Was echt geweldig! Gewoon facking niet normaal man!!(dat hoor je de hele dag door)
![]()
Super leuke camping! Onwijs leuke mensen ook! veel brabanders..
Leuke jongensen gewoon vette lol gehad!
Wel beetje strenge bewaking, maarja.. dat kan ook niet anders met zo'n grote camping.. dan wordt het een vette chaos..
stel vrienden waren 1 dag eerder van de camping gestuurd. ze hadden 's nachts gevochten bij de tunnel bij het strand.
maarja was ook wel heel erg hoor. 7 mensen in ziekenhuis!
Het uitgaan in de schuur (discotheek op de camping) was ook helemaal super!!!
In Renesse vond ik het een beetje tegenvallen, daar ben ik 2 x geweest.Het weer zat ook heel erg mee! 3x naar het strand geweest!![]()
Ik ga volgend jaar weer denk ik
Annemarie_ schreef:bij ons is het ook erg helaas. Een paar weken geleden lag onze brievenbus weer eens in de tuin, afgebroken. (gebeurt nogal eens vaker). En vorige zomer hadden een paar dronken gastjes onze vlaggenmast afgebroken, €500,- schade. Die zomer had ook een dronken iemand een fles safari door onze voordeur gegooid, heel de deur aan diggelen en weer heel veel schade. En idd 's nachts wakker worden van die dronken mensen...![]()
Sommige mensen piesen ook gewoon in je brievenbus...Nog nooit bij ons gebeurt gelukkig, bij anderen in de straat wel... Bij hun lagen vorige zomer ook alle plantenbakken helemaal kapot over de straat uitgespreid..
Suziej schreef:Ik ga vrijdag, ik hoop zo dat 't lekker weer is.