Lusitana schreef:Typisch Portugees. Aquaductje....
Ehhmm ziet er wel leuk uit, waar moet dat naartoe dan dat water ??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Typisch Portugees. Aquaductje....
Perrokai schreef:Lusitana schreef:Typisch Portugees. Aquaductje....
Ehhmm ziet er wel leuk uit, waar moet dat naartoe dan dat water ??
Lorr_ schreef:Ik woon nu 3 maanden in Oostenrijk, Heel rustig socciaal land, maar ben toch wel de drukte van nederland gewent![]()
Het is ook lastig contacten te maken hier bij ons, ze kijken eerder de kat uit de boom, en als ze alles over je weten, dan maken ze wel een praatje met je..
Thokkadisje schreef:Contact maken is hier in Canada geen probleem, iedereen is heel open en sociaal. Iedereen spreekt je aan en maakt een praatje. Vind de mensen hier ook wat beleefder als in NL. Toen ik even weer terug was in NL moest ik helemaal wennen aan de nederlanders, zo anders.
# Lorr_ is er al sneeuw on oosterijk?? Ik hoorde hier dat er in europa bijna geen sneeuw lag en dat de wintersport het zwaar had... Canada is op het moment het beste skiland werd gezegt... kan ook zijn om mensjes te trekken natuurlijk
Chiwawa schreef:Nog 4 dagen en ik vertrek naar Barcelona... vanaf dan offiieel Bokker in het buitenland
Lorr_ schreef:Het sneeuwt hier in Oostenrijk, nou maar hopen dat het door sneeuwt!!
Lorr_ schreef:@ Perrokai: Ik heb je een PM gestuurd.. allleen geen bericht terug gehad
Lorr_ schreef:Haha wandelse.. Mijn hond laat zichzelf uit, je doet de deur open, hij gaat zn gang, en blaft of staat voor het raam als die naar binnen wil
.. Heerlijk als we het druk hebben, maar vind het ook heerlijk om met hem buiten te zijn
Chiwawa schreef:eerst wat bijstuderen en daarna werken, misschien met vaste betrekking vanaf september!
classic_life schreef:Ik ga als ik klaar ben met dit schooljaar, ook richting het buitenland. Ik ga ergens op een renstal uitrijden in training en koersen, ben van plan om dit in ieder geval een jaar te doen, en als ik het erg naar mn zin heb blijf ik langer. Ik kan echt niet wachten!