Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balance schreef:Goh, wat blijven jullie altijd koel bij dit soort perikelen. Filmpjes gezien en vroeg me al af of de honden in de taxi mochten![]()
Heelhuids thuisgekomen gelukkig en zowel een legere portomonee als een avontuur rijker
Tinka schreef:Wij moesten 20 euro bij betalen omdat we niet naar de dichtstbijzijnde garage wilden, maar eentje iets verderop, dichtbij ons nieuwe huis. Die werd door veel mensen aanbevolen op de locale Facebook groepen.
Dat vond ik reuze meevallen. Een taxi terug naar de Tarn werd niet vergoed, was te duur, wel ern huurauto tot 160 euro en een taxi naar het autoverhuur bedrijf.
Hier stikt het ook van die akelige mugjes, om 16 uur al. Mercy was constant met haar hoofd aan het schudden en Angie en Rory azn het schuren tegen de stal. Ze wilden allemaal de stal in, daar zijn minder mugjes.
Marilu schreef:Dat was inderdaad een spijtig einde van de trip, Monique !
Maar kijk, weer een verhaal rijker![]()
Uiteindelijk zijn jullie dan toch nog geholpen geraakt. Nu nog wachten op een herstelde camper ...
Hopelijk gaat dat snel.
En ja, goedkoop klinkt dat niet, die taxirit ... Gelukkig komt de verzekering tussen![]()
Ik weet niet wanneer die steekmuggetjes het actiefst zijn ... Hier hebben ze gelukkig nog niet hun intrede gedaan en hopelijk wachten ze daar nog een poosje mee.
Maar zodra ze er zijn, lijk ik ze wel een ganse dag en avond tegen te komen. Maar vooral bij zonsopgang en zonsondergang. Dan zijn ze het bloeddorstigst, als je het mij vraagt. Bij mij bijten ze dan ook in mijn gezicht, tussen mijn hoofdhaar ... wat erg jeukt !
Onze quarters reageren er gelukkig niet of weinig op, maar IJsje is de pineut ... die heeft er heel veel last van en draagt dan ook vanaf maart ongeveer een eczeemdeken.
CrazyCat schreef:Ik ben zo blij dat we die rotmugjes niet hebben op deze hoogte. Die steken mij namelijk ook in mijn hoofd dwars door mijn haar heen. Vliegen daarentegen hebben we hier wel veel zomers.
mysa schreef:Bijzonder dat het überhaupt nog bestaat. Ik kijk geen televisie maar lees er wel over. En verwonder me.
Op zich een heilzame manier van leven maar het gebrek aan medische hulp en behandeling heeft natuurlijk vreselijke gevolgen.
balance schreef:Om over na te denken en even stil te staan, inderdaad. Ik vraag me wel af of die mensen gelukkig zijn, dat is voor mij toch eigenlijk wel een voorwaarde om fijn te leven.