En wat zijn dingen die we gedaan moeten hebben?
We gaan daar fietsen huren, we laten de auto op het vaste land.
Nu al zin in een weekendje weg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siers83 schreef:Naar Vlieland voor een dag is zeker de moeite waard. Je gaat met de boot heen. Je fietst het in een dag rond en gaat weer met de boot terug. Staat bij mij als Texelaar ook voor dit jaar weer op de planning om te doen, is al te lang geleden
Shenavallie schreef:Tot nu toe alleen nog op Texel en Terschelling geweest, maar beiden zijn mij veel te druk. Is er iemand bekend met een eiland waar niet zoveel toerisme is en waar het echt rustig is? Ik heb niet het hele topic doorgelezen, alleen de eerste pagina, dus misschien is het al eens benoemd.
8nnemiek schreef:Ik ben net terug van een paar dagen AmelandWat een heerlijk eiland is dat! Veel natuur, veel groen, leuke dorpjes met lekker eten, en het was totaal niet druk toen wij er waren. Maar dat zal ook aan de periode liggen.
Shenavallie schreef:Tot nu toe alleen nog op Texel en Terschelling geweest, maar beiden zijn mij veel te druk. Is er iemand bekend met een eiland waar niet zoveel toerisme is en waar het echt rustig is? Ik heb niet het hele topic doorgelezen, alleen de eerste pagina, dus misschien is het al eens benoemd.
Froukje_J schreef:Nah heb je niet even gezwaaid![]()
Vl gaat zondag weer voor een week naar Terschelling,
Ik ben sinds mn ongelukje vorig jaar op Ameland nog niet weer op een eiland geweest(loop nog met de ellende van die val 24/7 pijn)
Wat een storm zeg
Froukje_J schreef:Shenavallie schreef:Tot nu toe alleen nog op Texel en Terschelling geweest, maar beiden zijn mij veel te druk. Is er iemand bekend met een eiland waar niet zoveel toerisme is en waar het echt rustig is? Ik heb niet het hele topic doorgelezen, alleen de eerste pagina, dus misschien is het al eens benoemd.
Dan zou ik voor Schiermonnikoog gaan...vooral buiten het hoogseizoen om
Marije_jiplover schreef:Shenavallie schreef:Tot nu toe alleen nog op Texel en Terschelling geweest, maar beiden zijn mij veel te druk. Is er iemand bekend met een eiland waar niet zoveel toerisme is en waar het echt rustig is? Ik heb niet het hele topic doorgelezen, alleen de eerste pagina, dus misschien is het al eens benoemd.
Van de Nederlandse eilanden vind ik Schiermonnikoog het minst toeristisch.
Het is dan ook mijn favoriete Nederlandse Waddeneiland.
Maar als je van rust en natuur houdt kan ik je Juist (het tweede Duitse Waddeneiland) ook van harte aanraden.
Dat is volledig autovrij, alles gebeurt daar op de fiets of met paard en wagen.
Ergens in dit topic staat een berichtje van mij over ons bezoek aan Juist, afgelopen maart.