Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wanneer vertrek je naar Frankrijk.
De hangmatstandaard was kats bevroren die wilde niet meer uit elkaar en is dan een erg onhandig iets om te bergen

iew.
slik ik merkte het goddank op tijd. Links is niet rechts
)
doet au nu.
Ik ga zo door met dozen uitzoeken zittend van wat gister halsoverkop erin moest, ergens is mijn scootmobielsleutel.
:
na dagen stilte vanuit de notaris, tekenen 23 december.
. Alles links van de tafel mag weg. De tafels stoelen en de rest (wat helemaal rechts in de kamer stond ver van de stapel weg) moet hierblijven en mag absoluut niet weg niet weg. Lijkt me toch een vrij duidelijke instructie.
sjips. Ik stuif naar buiten kan nog net roepen stop. Controleer ik de afvalvrachtwagen. Heel erg lelijk woord ik heb alles moeten nalopen. Nieuwe kachel, lego, kleding, tekenspullen en al drie stoelen waarvan een kapot gevallen.
waren ze heel vrolijk de hele kamerinhoud aan het weggooien.
Dat is niet best voor je stresslevel.
super leuk voor je!
niet veel want het moet met de camper mee.
. Ook daar alles in die kamer mag mee, deze open doos laten staan daar doe ik zo nog wat in. Ik draai me om, open doos weg.
ene collega zegt we beginnen boven. Dan kun je beneden nog wat van de tafels halen. Andere collega we beginnen met deze kast beneden. P o e p lege doos tafel leeggeveegd. Wat ik gister avond heb uitgezocht maar. Daar zat scootmobiel sleutel dus bij.
dat leveren ze nu bij een bedrijf af en moet ik zelf ophalen dan. Dat soort dingen geven zoveel extra stress.
nu weet ik weer waarom ik liever alles zelf doe. Ik kan niet alles controleren wat anderen doen. Had ik hun vol vertrouwd had ik aardig wat spullen kwijt geweest. Daardoor zei en deed mijn lijf ook stop ho.
. Maar dit waren geen verhuizers toch, maar een soort inboedelophalers? Fijn dat je de belangrijke spullen toch voor weggooien hebt kunnen behoeden!
prompter schreef:Oh de erkende verhuizers die ik hier had waren vaklui, ik ben nog nooit zo fijn verhuisd en ik schakel ze voor de volgende keer weer in. Maar dit waren geen verhuizers toch, maar een soort inboedelophalers? Fijn dat je de belangrijke spullen toch voor weggooien hebt kunnen behoeden!
. De derde kracht was een lieve man. Nummer twee ging ook steeds over in een taal die ik niet verstond tegen nummer drie. Die op zijn beurt weer nederlands antwoorde en steeds meldde moet je niet doen. Gewoon nederlands praten.
Steppe schreef:Briefjes plakken met rood en groen en tekst daarop werkt erg goed.
Groen in de vrachtwagen
Rood afblijven
omdat ze zonder de naam van de vorige contractant op dat adres en een foto van de huidige meter niks kunnen. En ja het eerste heb ik wel maar kunnen ze niks mee (want ja al een jaar geleden gestopt) de tweede kan ik pas maken als ik daar ben.
Ik ga ervan uit dat ik hopelijk ergens halverwege januari een keer stroom heb van hun, voor die tijd agregaat of niks. Lang leve de houtkachel zonder stroom
. Daar had hij wel oren na. Zo geschiedde. Dus we hadden stroom en echt heel veel geld bespaard en hij op elke Wang 1 kus. We hebben zo vreselijk gelachen, dat is de kus die echt heel veel opleverde.
zolang het niet prive is heb ik een engelengeduld.
Dat ik daarna dan ontplof of instort is iets wat tot nu toe achterwege is gebleven in zakelijke dingen.
geen airco, hout als hoofdverwarming en stroom als erbij. Een kookplaat en twee vriezers.