Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:DemDeempel schreef:Ik vind het allemaal een beetje krom. Wij willen graag minimaal vijf uur van tevoren aanwezig zijn voor onze vlucht naar Amerika, maar de incheckbalie gaat pas drie uur van tevoren open.
Maakt dus niet uit hoeveel extra tijd je wilt nemen, je bent volledig afhankelijk van de tijd waarop zij de incheckbalie open gooien. Als dat pas drie uur van tevoren is heb je maar drie uur om je vlucht te halen.
Die van ons zou ook pas 3 uur vantevoren opengaan, maar toen we er 4 uur vantevoren kwamen waren ze al mensen aan het inchecken. Ik zou gewoon lekker vroeg gaan, want je weet maar nooit. Wij hadden zo'n 1,5 uur in de rij gestaan bij security en dat was volgens de mensen daar nog best snel momenteel.
Cayenne schreef:Misschien ook vanwege de vertragingen op Schiphol?
De meeste vluchten hebben vertraging dus zo'n landing moet ook opnieuw ingepland worden.
future_vet schreef:Ik sta momenteel op het vliegveld van gran Canaria.
Vliegtuig staat klaar, koffers zijn geladen maar wij zouden een half uur geleden al boarden. Geen idee waarom we vertraging hebben. Maar dat betekent dat we dus ook later landen op Schiphol en dat natuurlijk weer lastig daar voor de planning
future_vet schreef:Ik sta momenteel op het vliegveld van gran Canaria.
Vliegtuig staat klaar, koffers zijn geladen maar wij zouden een half uur geleden al boarden. Geen idee waarom we vertraging hebben. Maar dat betekent dat we dus ook later landen op Schiphol en dat natuurlijk weer lastig daar voor de planning
josien_m_ schreef:Ik hoef geen siscussie, maar misschien is even een momentje van bezinning wel op zijn plaats.
Dees schreef:Gister gebeld met Tui of ik ook kon omboeken naar een ander vliegveld. Er was een alternatief maar dat was voor ons écht geen optie. Dus wij sluiten mooi op tijd achteraan in de rij bij Schiphol binnenkort. Planning is 4 uren voor departure daar te zijn en vanuit huis al ingecheckt te zijn.
Briljant advies van de dame aan de telefoon: geef je handbagage af bij de Check-in, want dan hoeft die niet meer langs de security en dat zou tijd schelenYep - om dan eerst in de rij bij de Check-in te staan zeker en dan veel te weinig tijd over te hebben om überhaupt nog in de buurt van het vliegtuig te komen? No way, José.
ApplePapple schreef:Weet een van jullie dit? Onze vlucht staat er nog niet bij op de Schiphol app... Er staan super veel vluchten op voor die dag behalve de Onze... het zou pas over 3 weken zijn dus is de kans aanwezig dat deze er later nog bij wordt gezet of?
Cayenne schreef:c_alsemgeest schreef:Update van de man.
5uur vooraf op schiphol op advies van de desk, maar ivm businessclass konden ze meteen doorlopen... dus ze zitten nu te chillen in de lounge
Mocht hij zich nog vervelen: Schiphol komt personeel tekort![]()
*Edit: Hij zal ondertussen wel in de lucht zijn*