Zo hier dan een paar beloofde foto’s.

Laat ik beginnen met mijn uitzicht als ik mijn ochtend yoga sessie doe vanuit de woonkamer. Heerlijk wakker worden.

Dit is de vijver waar ik zo enthousiast over ben. De vissen doen het goed en de guppies hebben zich inmiddels vertienvoudigd dus we hebben een aantal grootte vissen en ontzettend veel guppies rondzwemmen. Doordat de begroeiing om de vijver nog niet zo hoog is hebben we wel veel alg. De vissen eten het gretig maar we moeten het wel regelmatig met de hand reduceren.

Het nieuwe huis aan de achterzijde van het land. Het heeft 3 mooie slaapkamers met eigen badkamer, ieder verschillend ingericht. Een grootte woonkamer en de grootte trots is toch wel de keuken. Aan de inrichting en aankleding wordt nog gewerkt dus die volgd binnenkort.

Het huis van wat dichterbij.

De ruime buitenkeuken. Tijdens het regen seizoen kwamen we erachter dat de overkapping van makuti aan de voor en achterzijde toch wel echt nodig zijn, we overwegen nu alleen nog wat we met het dak boven de pizza en bbq keuken (aan de voorzijde) gaan doen.

Onze pizza oven. De pizza hieruit is echt top!

Een nieuw uitprobeersel van mijn man is dit aanrecht blad, ook heel blij mee. Net weer even anders.

Het uitzicht vanaf de bovenetage. De tuin is al een stuk groener dan op de eerste foto’s in dit topic.

En er staan nog een hoop plantjes in de “kweektuin”.

Deze badkamer wilde ik ook even met jullie delen. Een ander uitprobeersel van mijn man. Hij heeft aan me gedacht met de turquoise muur, mijn lievelingskleur. De vloer met het grind tussen de tegels is nog niet helemaal optimaal maar verder ook blij met het resultaat.

En 2 dagen terug eindelijk de kussens voor onze banken ontvangen. Dit heeft 2 maanden geduurd maar ze zitten nu een stuk comfortabeler, dus ze worden nu extra gewaardeerd.
Dit is een klein overzicht van de werkzaamheden die de afgelopen tijd hebben plaatsgevonden.