Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik ken het ook niet idd. Misschien heel kortzichtig, maar bij mij komt dan de vraag op "waarom niet wat korter geboekt?"
In elk geval, sterkte, hoop dat het minder wordt (als dat kan?).
pinkie87 schreef:hoorde dat je pbtje had gehad van vriendin van mijn dat ze jullie wel leuke plekken in tromso wilden laten zienvoor het noordelicht! ik zeg doen!!! Ze weet echt hele mooie plekjes
yvje86 schreef:pinkie87 schreef:hoorde dat je pbtje had gehad van vriendin van mijn dat ze jullie wel leuke plekken in tromso wilden laten zienvoor het noordelicht! ik zeg doen!!! Ze weet echt hele mooie plekjes
He ja ik heb idd een aanbod gehad, super lief!
We houden het absoluut in gedachten hoor, we weten alleen niet of het uit gaat komen.
Marion_ schreef:Hé wat vervelend die heimwee! Ik ken het niet (ik wil juist altijd graag weer weg als ik dan eenmaal thuis ben), maar kan me voorstellen dat het erg vervelend kan zijn... Gelukkig gaat het alweer iets beter, hopelijk blijft dat zo! Zou zonde zijn als je niet optimaal kunt genieten daar waar je nu bent
Ik moest lachen om dit stukje:
'Echt een geweldig uitzicht, na het koken hebben we even samen afgewassen en tegen elkaar gezegd dat we nog nooit met de hand hadden afgewassen bij zo'n mooi uitzicht'
... Alvast veel plezier met afwassen op de Lofoten! Haha
En hopelijk knapt het weer nog wat op en zien jullie het noorderlicht nog!! Jullie zitten nu hoog genoeg!
Maris schreef:Fijn dat het vandaag weer beter gaat ! In ieder geval hoef je Nederlands kletsen niet te missen, dat doen ( behalve Leon natuurlijk ) wij hier wel met je hoor.![]()
Ha, blauwe lucht foto's ! Ziet er gelijk nog mooier uit.
En die foto waar Leon voor de jeep staat, goh, hij zou zo uit een autoblad kunnen komen.
pinkie87 schreef:Ze had eergisteren zo mooie foto van noorderlicht uit haar appartement! niet normaal
Tulandro schreef:Ik ben heel bekend met heimwee en ik snap hoe je je voelt. Ook al zit je verder weg, onthoud dat je echt elk moment terug kan rijden. Je zit niet vast op een eiland waarvan je enkel het vliegtuig kan nemen. Dat helpt mij altijd ontzettend.
Zou je mij ook de link kunnen sturen? Dan kan ik je verhalen volgen.