Wel een gedoe met inentingen, en vooral voor Engeland met een dierenarts rapport max 5 dagen voor vertrek maar het is heerlijk om haar mee te kunnen nemen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nynke1 schreef:maras schreef:Weet er nog iemand een heel leuk huisje met omheinde tuin te huur in Nederland waar 3 hondjes mee mogen?
Op dogsincluded wordt wel veel aangeboden
deze ervaring was wel ontzettend gaaf, loei zwaar maar gaaf! om zo tot het gaatje te gaan en op een prachtig plekje zomaar je tentje op te kunnen zetten, genieten van je honden en dat uitzicht ja dat maakte de super zware toch wel heel veel waard!
(ik had nu 2 beaucerons mee omdat een van mijn teven loops was bleef zij thuis)

ClauH schreef:Op marktplaats staan er wel wat te huur hoor, zoek op camper en hond!
Nu hebben wij iets gehuurd, voor het 2de jaar al, maar niet bepaald in de buurt, en eigenlijk net niet helemaal naar onze wensen. Voorkeur hebben bij ons de Adria campers, en niet de compact. Vorig jaar een Bustner gehad maar niet zo fijn qua indeling (die ook niet klopte naar wat ons voorgeschoteld was, anders hadden we die sowieso niet gehuurd), dit jaar hebben we een Sunlight (en die moet wel zo zijn als we vorig jaar wilde hebben, bij die we gehuurd hadden stond de indeling en de foto's van de Sunlight). Maar buiten dat het net niet was wat we wilden hebben, was de verhuur ook nog eens 1,5 uur rijden verderop.
Neonlight schreef:Hebben jullie een eigen camper of eentje gehuurd? En bij het laatste, waar hebben jullie gehuurd?
Ik vond het niet meevallen om er eentje te huren naar onze zin en eisen waar ook een hond mee mag.