Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Ik vond de kortingen enorm tegenvallen, als je de normale aanbiedingen in de winkels in de gaten houd ben je vaak voordeliger uit. Helemaal als je nagaat dat je eigenlijk de prijs van je ticket er bij op moet rekenen. Het leek soms een mooie aanbieding alleen dan waren het aangepaste formaten zodat het alsnog tegenviel. Heinz en Redbull en sommige dranken waren de enige waarvan ik echt vond dat ze mooie aanbiedingen hadden.
Gianti schreef:Voor mij was dit de eerste keer ooit (en laatste).. ging voor de pasar malam! Vader van vriendin trad op! Maar Jezus wat een asociale mensen.. zat in de rolstoel en mensen stappen letterlijk over mij heen! 1x stond ik schijnbaar in weg voor een vrouwtje dus ze zette mij gewoon ergens anders neerdie heeft echt wind van voor gekregen...
Maar wel mooie iso stijltang gescoord
EedihcrO schreef:Leuk topic dit. En mooie aankopen allemaal. Ik ben gister geweest, maar dan wel op de negenmaandenbeurs. Ik vond het maar slecht geregeld allemaal. Eerst moest iedereen door 1 ingang naar binnen. Dat was beter voor de spreiding. Helemaal aan de andere kant van het gebouw, dus om bij de juiste hallen te komen de hele beurs over. En we gingen om 13 uur lunchen bij een plek van de rai zelf (dus geen opgezette la palace oid) en na een half uur in de rij (met maar liefst 5 man voor ons...) kregen we te horen dat de broodjes op waren. Hoe kan dat op een beurs als deze
. Moet je ook net allemaal zwangere vrouwen bij elkaar hebben. Iedereen was echt zo pissig. Echt niet grappig gewoon... verder op de beurs zelf wel wat nuttige dingen gezien, maar ook mijn ogen uitgekeken naar alle onzin die er te koop is. Echt te bizar voor woorden wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig. De hhb hebben we overgeslagen, want toen was ik al aardig gesloopt.
Gianti schreef:Voor mij was dit de eerste keer ooit (en laatste).. ging voor de pasar malam! Vader van vriendin trad op! Maar Jezus wat een asociale mensen.. zat in de rolstoel en mensen stappen letterlijk over mij heen! 1x stond ik schijnbaar in weg voor een vrouwtje dus ze zette mij gewoon ergens anders neerdie heeft echt wind van voor gekregen...
Maar wel mooie iso stijltang gescoord