Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:19

Hoe zit het met betalen bij de stands? Pin of contant?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 22:06

roosjenat schreef:
Hoe zit het met betalen bij de stands? Pin of contant?

Bij een enkeling alleen contant..
Maar de meeste kan beide..

Fem

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 22:08

Afbeelding

De buit van mij en mijn moeder..
Behoorlijk asociaal :')

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 22:16

Wij gaan vrijdag en willen rond 11 uur arriveren. Is het dan nog te doen qua parkeren of raden jullie aan eerder te gaan?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 22:46

Zooo dan, da's een beste buit. :D

Ik ga zondag met een vriendin, in eerste instantie voor Blond Amsterdam maar ook omdat we er beiden nog nooit zijn geweest en wel heel benieuwd zijn naar wat er nu eigenlijk allemaal te beleven valt. Maar wat ik me afvraag: ik zie wel meerderen (ook op facebook) met een flinke buit thuiskomen. Maar wat maakt nu dat er zoveel gekocht wordt? Ik bedoel, veel van de producten die ik zie zijn gewoon in alledaagse winkels te koop zoals de supermarkt en de drogist. Zijn de kortingen op de HHB daadwerkelijk zo flink?

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 23:08

Iloveiswan schreef:
Euh weet iemand of je met de negenmaandenbeurs kaartje ook via de ingang bij de huishoudbeurs binnen komt dus de hoofdingang eigenlijk? Kan het nergens vinden en het staat ook niet op het kaartje

Je kan met een negenmaandenbeurs of huishoudbeurs ticket overal naar binnen :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 09:49

Afbeelding

Het zakje paaseitjes van een vriendin gehad voor onderweg :D

Hhb here we come!
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 23-02-17 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 09:49

Ik vond de kortingen enorm tegenvallen, als je de normale aanbiedingen in de winkels in de gaten houd ben je vaak voordeliger uit. Helemaal als je nagaat dat je eigenlijk de prijs van je ticket er bij op moet rekenen. Het leek soms een mooie aanbieding alleen dan waren het aangepaste formaten zodat het alsnog tegenviel. Heinz en Redbull en sommige dranken waren de enige waarvan ik echt vond dat ze mooie aanbiedingen hadden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 09:52

Urona447 schreef:
Ik vond de kortingen enorm tegenvallen, als je de normale aanbiedingen in de winkels in de gaten houd ben je vaak voordeliger uit. Helemaal als je nagaat dat je eigenlijk de prijs van je ticket er bij op moet rekenen. Het leek soms een mooie aanbieding alleen dan waren het aangepaste formaten zodat het alsnog tegenviel. Heinz en Redbull en sommige dranken waren de enige waarvan ik echt vond dat ze mooie aanbiedingen hadden.

Red Bull is altijd erg goed ja! En Roka ook die is normaal 1.69 per stuk en nu 5 voor 5 euro incl. Shopper. En hands off en Johnny doodle zijn volgens mij ook geen verkeerde aanbiedingen.

Maar scheelt ook dat ik mijn kaarten altijd met winacties binnen haal dus die kosten heb ik niet.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 09:59

Veel plezier vandaag Alwiene :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 10:05

ratjelover schreef:
Veel plezier vandaag Alwiene :j

Dankjewel! Laat jij nog even weten of er nieuws is straks?

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 11:08

:j

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:28

Veel plezier vandaag!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:48

Leuk topic dit. En mooie aankopen allemaal. Ik ben gister geweest, maar dan wel op de negenmaandenbeurs. Ik vond het maar slecht geregeld allemaal :o . Eerst moest iedereen door 1 ingang naar binnen. Dat was beter voor de spreiding. Helemaal aan de andere kant van het gebouw, dus om bij de juiste hallen te komen de hele beurs over. En we gingen om 13 uur lunchen bij een plek van de rai zelf (dus geen opgezette la palace oid) en na een half uur in de rij (met maar liefst 5 man voor ons...) kregen we te horen dat de broodjes op waren. Hoe kan dat op een beurs als deze _-:( . Moet je ook net allemaal zwangere vrouwen bij elkaar hebben. Iedereen was echt zo pissig. Echt niet grappig gewoon... verder op de beurs zelf wel wat nuttige dingen gezien, maar ook mijn ogen uitgekeken naar alle onzin die er te koop is. Echt te bizar voor woorden wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig. De hhb hebben we overgeslagen, want toen was ik al aardig gesloopt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:49

Voor mij was dit de eerste keer ooit (en laatste).. ging voor de pasar malam! Vader van vriendin trad op! Maar Jezus wat een asociale mensen.. zat in de rolstoel en mensen stappen letterlijk over mij heen! 1x stond ik schijnbaar in weg voor een vrouwtje dus ze zette mij gewoon ergens anders neer :oo die heeft echt wind van voor gekregen...

Maar wel mooie iso stijltang gescoord <3

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:42

Gianti schreef:
Voor mij was dit de eerste keer ooit (en laatste).. ging voor de pasar malam! Vader van vriendin trad op! Maar Jezus wat een asociale mensen.. zat in de rolstoel en mensen stappen letterlijk over mij heen! 1x stond ik schijnbaar in weg voor een vrouwtje dus ze zette mij gewoon ergens anders neer :oo die heeft echt wind van voor gekregen...

Dan heb ik jou toch gezien!
Ik dacht je al ergens van te herkennen.. Maar twijfelde teveel..
Ghehe... grappig, ik heb Jessica (Jespri) ook nog gezien...

Asociale mensen hou je er toch bij..
Mensen mopperen allemaal op elkaar..
Balen van je minder fijne ervaring..

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:47

Jeetje wat belachelijk Gianti.

Ik ben gisteren ook weer geweest, aan het einde van de dag was het wat rustiger op onze stand dus om vijf uur heb ik me gehaast naar de Food hal. Wat een lawaai en warmte...elke stand had wel iemand met een microfoon die aan het roepen was. Bizar gewoon. Ik ben heel snel naar Johnny Doodle geweest en toen weer er vandoor gegaan. Bij Hands Off My Chocolate ook nog de aanbieding gehaald :o
Het is wel een flinke wandeling als je alle hallen af wilt gaan, jeetje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:08

EedihcrO schreef:
Leuk topic dit. En mooie aankopen allemaal. Ik ben gister geweest, maar dan wel op de negenmaandenbeurs. Ik vond het maar slecht geregeld allemaal :o . Eerst moest iedereen door 1 ingang naar binnen. Dat was beter voor de spreiding. Helemaal aan de andere kant van het gebouw, dus om bij de juiste hallen te komen de hele beurs over. En we gingen om 13 uur lunchen bij een plek van de rai zelf (dus geen opgezette la palace oid) en na een half uur in de rij (met maar liefst 5 man voor ons...) kregen we te horen dat de broodjes op waren. Hoe kan dat op een beurs als deze _-:( . Moet je ook net allemaal zwangere vrouwen bij elkaar hebben. Iedereen was echt zo pissig. Echt niet grappig gewoon... verder op de beurs zelf wel wat nuttige dingen gezien, maar ook mijn ogen uitgekeken naar alle onzin die er te koop is. Echt te bizar voor woorden wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig. De hhb hebben we overgeslagen, want toen was ik al aardig gesloopt.

Dus geen aanrader voor mij?

Gianti schreef:

Ik zou mensen echt in hun handen hebben gebeten!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:17

Zo dat is echt brutaal Gianti! Ik werd ook door een 80 jarige opzij gebeukt. De reden was dat zij vond dat ze eerder recht op een bitterbal had dan ik ... Ook voor mij nooit meer de huishoudbeurs.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:21

Ik word helemaal strijdlustig van jullie. Gianti mag ik je stoel lenen? Dan neem ik met terugwerkende kracht wraak voor je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:23

Whaha :') , klinkt als op hol geslagen huisvrouwen

Daarom direct naar de eethal als we er zijn , dan zou alle op hol geslagen vrouwen er nog niet :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:49

Ik heb alle trolleys die over mijn voeten zijn gereden per ongeluk met de zwaartekracht laten vermengen. Helaas. Ik trek zoiets 1 of 2 keer maar daarna is het echt meer dan klaar.

Zoals verwacht vond ik het zonde van mijn tijd, op de 'Proost'-hoek na :D Daar stond ik om 11:00 (bij 2 1-en in de klok mag het helemaal!) voor mijn eerste test en daar heb ik ook de enige aankoop van de dag gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:57

Trolleys geef ik ook een trap na :o , sorry maar dat is echt de laatste jaren zo geworden voorheen lang niet zo veel.

Komen mam en thuis komt ze ermee dat ze ook zo'n ding wil volgend jaar :') , even kijken hoe ik dat uit haar hoofd praten ga dan hoor ik er niet bij :+

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 14:03

Rebecca schreef:
Komen mam en thuis komt ze ermee dat ze ook zo'n ding wil volgend jaar :') , even kijken hoe ik dat uit haar hoofd praten ga dan hoor ik er niet bij :+

_O- _O- _O-

@ EedihcrO : wat vond je onzin dingen als ik vragen mag?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:05

Neeeeee geen trolleys!

Wij doen altijd eerst food hal en dan dumpen we daarna onze tassen bij zo'n man in een hoekje. Gaan we de hele beurs over en eind van de dag halen we de tassen op en gaan we naar huis. Geen gezeur en gesleep en ik betaal liever 2 euro dan dat ik met een trolley loop. :')