Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:Het valt inderdaad onwijs mee, in de eerste instantie zouden wij via (ik dacht) frankfurt naar Haneda vliegen en dat was geloof ik 470 euro. Maar kozen er toch voor om rechtstreeks te gaan toen de tickets zo bleken mee te vallen bij KLM.
Je hoort mensen vaak zeggen dat het een duur land is, maar ook dat vond ik eigenlijk best wel meevallen.. je kan het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk! Maar ik betaalde me nou niet krom aan eten en dat soort dingen. En zeker Airbnb's zijn goed te doen, hostels zijn heel netjes en dan is het zeker ook heel erg leuk om in een minshuku te overnachten.
Alcohol, dat is wel duur![]()
Leuk Courses! Wij hebben afgelopen maand echt alles betaald dus voor ons is het nu nog wachten wachten wachten.
XiiaaooNaa schreef:@Courses, Waarom niet als ik vragen mag?
maava schreef:Ik weet niet of ik met een studenten baantje voor 2019 genoeg geld bij elkaar kan halen, dan ga ik voor ze zekerheid liever erna, meet budget.
En de olympische spelen zijn toch alleen in tokyo en omgeving? Met geluk kan ik eventueel een goedkope actie vlucht scoren en de hele tijd in Oska zijn (en kyoto een herkansing geven)
Jans schreef:Ik ben wel benieuwd naar Odaiba nu, hoe ver ze zijnof ze al begonnen zijn
Nog 8 dagenen dan hopelijk morgen eerst mn been uit het gips. Anders wordt het een bijzondere vakantie met een gipspoot