Ik zou eigenlijk niet gaan maar bet toch twee gratis kaarten besteld bij het Kruidvat en een vriendin mee gevraagd ik ga op vrijdag avond. Weet iemand hoe duur het parkeren is? Misschien nog tips voor een goedkoper aleternatief
Laatst bijgewerkt door _kimm op 21-02-16 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
happyhorse
Geplaatst: 21-02-16 22:43
Heb desirano op? Man dat was lekker!
Mijn spullen van vandaag excl dreft die heeft me moeder gehouden.
xLovesPower
Geplaatst: 21-02-16 22:46
happyhorse schreef:
[ [url=m/4lPlCv.jpg]Afbeelding[/url] ]
OMG hier word ik zo hebberig van Gelukkig mag ik woensdag zelf naar de HHB
Anoniem
Geplaatst: 21-02-16 22:54
xLovesPower schreef:
happyhorse schreef:
[ [url=m/4lPlCv.jpg]Afbeelding[/url] ]
OMG hier word ik zo hebberig van Gelukkig mag ik woensdag zelf naar de HHB
Nee geen aanbieding met dolce Gusto doosjes zelf helaas.
Parkeren rond de rai kost 20 euro voor een dag of dagdeel. Goedkopere alternatieven heb ik geen verstand van helaas.
Licor43 staat er en heb ze uit zien delen volgens mij waren zij dat met plastic glaasjes met schijfje citroen erbij enzo. Maar ben er niet 100% zeker van. Ben zelf niet bij die stand geweest.
In de Milka tas zit Milka oreo, cakeachtige dingen, koeken, en beide varianten van die nieuwste repen die ze nu hebben. Sorry weet van alles de naam niet en lig al op bed. Kan morgen wel foto maken als je daar wilt?
Heeft iemand ervaring met op de laatste dag gaan?! Zijn er dan nog wel koopjes of is er al veel op? Of zijn er dan juist extra aanbiedingen? Is het dan drukker dan door de weeks? En ik ben benieuwd hoeveel geld jullie nou uit geven op zo'n dag!
Ik ben vorig jaar op de laatste dag geweest. Was nog genoeg te koop maar dat was mijn 1e keer dus weet nu hoe het anders is.... Ik heb een bedrag met mezelf afgesproken en op is op. Ik woon sinds kort op mezelf dus moet erg op de centen letten haha
Geen ervaring met de laatste dag. Ik geef op zo'n dag zo'n beetje 100 euro uit en dat is exclusief brandstof en parkeergeld en in dit geval pizza's bestellen na afloop hihihi.
Hooi !! Kom even binnenvallen ! Ik probeer steeds dat bonnenboekje uit te printen maar het lukt steeds niet. Kun je zonder dat boekje ook gebruik maken van de aanbiedingen ?
Hey bokkers! Ik ga zaterdag, nu vroeg ik me af of er veel gratis eten is, ik heb echt een voedselverslaving. En wat zijn nou echt uitspringers qua stands?
Ik zou de worsten zeggen haha , maar dat is persoonlijk
Alwiene
Geplaatst: 22-02-16 13:41
Rebecca schreef:
Oke uh tips om mam daar weg te houden? , wat kost het pakket?
Ik dacht maar 3 euro zelfs en winkelwaarde 7.50 ofzo.
Er is best veel te proeven maar allemaal kleine dingen
Sammie
Geplaatst: 22-02-16 13:42
Je kan wel redelijk veel gratis beetjes proeven. Drop, vorig jaar hadden ze iets met bami of nasi, kipsate, nog een keer drop Oh en Mora had nog wat, maar als je echt overal van gaat proeven ben je echt spuugmisselijk Ik proef alleen dingen die ik echt interessant vind lijken, ik ga niet proeven om het proeven
3 euro zelfs maar? Nou daar kun je ook niet voor tobben
Anoniem
Geplaatst: 22-02-16 13:46
Alwiene schreef:
[naam] schreef:
Oke uh tips om mam daar weg te houden? , wat kost het pakket?
Ik dacht maar 3 euro zelfs en winkelwaarde 7.50 ofzo.
Er is best veel te proeven maar allemaal kleine dingen
Aii dan moet ik even een tuigje voor haar meenemen , choco verslaafd mijn moeder