Hier waren ineens bijna 3 flessen wodka leeg

Jede123, huur is inderdaad vrij duur hier. Wordt dat niet via je stage geregeld? Spareroom is een goeie als je een kamer zoekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ik had redelijk impulsief gesolliciteerd op een baan toen ik in Nederland zat, 3 dagen later (na de eerste twee ronden van het proces) kreeg ik een uitnodiging voor een eerste sollicitatiegesprek waarvoor ik dus naar Engeland ging ennn... Een week na m'n eerste gesprek had ik het tweede gesprek en ik begon anderhalve week later dus ik ben niet meer terug naar Nederland gegaanM'n moeder is hierheen gereden met het grootste deel van m'n spullen en ik had gelukkig ook binnen een dag een kamer (spareroom.co.uk). Het is vrij simpel zolang je een baan hebt eigenlijk, het enige wat ik echt kan bedenken is dat je als je hier eenmaal bent, een national insurance number moet regelen (is wel een ramp en bureaucratisch gedoe).
saddledancer schreef:Oh ik dacht dat dat alleen met nhs number zo was? Weet je zeker dat je die niet hebt Dan? Ben je ooit geregistreerd geweest met een huisarts hier? Want Dan krijg je er sowieso een volgens mij
Eulogy schreef:Ik geloof ook niet dat m'n ouders het ooit gedaan hebben... Ik kan het ook pas aan m'n vriend vragen als we onderweg zijn want hij weet niet dat ik weet dat we met de auto gaan en dat hij mee gaat![]()
Ach, ik zie het vrijdag wel. Is er verder nog iets waar ik op moet letten? Voor dat halfuurtje door Frankrijk ga ik denk ik geen blaastest kopen, of is dat toch wel echt aan te raden?