Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Ja daar zat ik net ook naar te kijken jaGoedkoopste vliegticket dat erop staat voor volgend jaar zomer kost 341,-.. de rest een beetje rond de 400 euro. En als je dan in een hosteltje zit met zn 4'en op een kamer dan moet het toch goedkoper kunnen denk ik? Al heb ik geen flaaauw benul van de prijzen daar..
xNavatu schreef:Ja echt zo'n fotografiereis lijkt me ook heel gaaf. Heb wel al 3 groepsrondreizen gedaan maar dat waren gewone rondreizen en daar ergerde ik me er altijd aan dat je niet zomaar die bus kan laten stoppen als je wat moois ziet ofzo, dus daarop gebaseerd zou ik in de toekomst liever gewoon zelf reizen ipv een rondreis maar een fotoreis lijkt me wel weer heel anders en wel toffer(niet dat ik het bij die rondreizen niet naar mn zin heb gehad want dat waren de geweldigste tijden van mn leven maar dat waren kleine erger puntjes, haha)
Grease schreef:ik vrees eigenlijk dat 2000 euro voor mij ook teveel geld is.. het scheelt dat jij er al een tijdje voor hebt gespaardmaar ik zou het wel echt enorm tof vinden! vooral omdat ik ook graag een fotografie reis wil doen, maar in mijn omgeving thuis heb ik geen gelijkgestemden
ik blijf ook wel volgen hoor, en nog even wikken en wegen of het haalbaar is!