Een beetje flauw, dus na afloop hebben we een liedje voor hem gezongen

Ohh brr Boras.. Lijkt me alles behalve prettig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Vorige week van Faro naar Amsterdam terug. Onze piloot heette Arnold. Wij vonden dat grappig. De hele vlucht hebben we (uiteraard niet hoorbaar) gezegd: je wordt bedankt meloenenhoofd!
Jolijnn schreef:Ik heb wel minder leuke ervaring.
Zo heeft papa 2 weken terug contact opgenomen met hoofdkantoor arke,
Of ik wel mogt vliegen met gips. Die vraag hadden ze nog nooit gehad en het mogt dus.
Nou mooi niet, was door de douna alles heen en ja hpor wie word er uit het vliegtuig gehaald.
Precies, ikk.. We zouden met 6 man op vakantie en ik moest eigelijk alleen het vliegtuig verlaten.
Dat werd hem ni want ik zou ni weten wat ik gedaan moest hebben.
Papa is mee uitgestapt. We hadden geen bagage niks en daar ging ons vliegtuig met de rest erin.
Nou we hadden 2 uur om alles te regelen mogten we op de volgende vlcht willen. Amders mochten we pas de dag erop.
Eerst na de medische dienst, maar daar mochten ze al langer als een jaar niks doen..
Dus waarom we daar heen moesten??
Toen na de bali, probeer op zaterdag ochtend om half 6 je huisarts maar te bereiken.
Nou ja na 1 uur hadden we via de huisartsenpost enzo dat blaadje.
Heel gezeur maar ik hen de volgende vlucht mogen nemen.
De terugweg moest ik drugstest doen in turkije, maar mocht gelukkig in de goede vlucht naar huis
SindyKaya schreef:Danique_G schreef:Vorige week van Faro naar Amsterdam terug. Onze piloot heette Arnold. Wij vonden dat grappig. De hele vlucht hebben we (uiteraard niet hoorbaar) gezegd: je wordt bedankt meloenenhoofd!
Ben ik de enige die dit een beetje kinderachtig vind
Danique_G schreef:Ben ik de enige die om jouw mening vroeg?
Meid je bent 14 alsof jij geen stomme dingen uithaalt. Tevens denk ik dat je het niet helemaal begrijpt omdat je de serie hey Arnold misschien nooit hebt gezienIk zeg zelf ook dat het flauw is en niemand anders kon het horen. Lekker boeiend ik ben jong en leef maar 1 keer. Als ik kinderachtig wil gaan giechelen dan doe ik dat, ongeacht wat anderen vinden
SindyKaya schreef:Danique_G schreef:Ben ik de enige die om jouw mening vroeg?
Meid je bent 14 alsof jij geen stomme dingen uithaalt. Tevens denk ik dat je het niet helemaal begrijpt omdat je de serie hey Arnold misschien nooit hebt gezienIk zeg zelf ook dat het flauw is en niemand anders kon het horen. Lekker boeiend ik ben jong en leef maar 1 keer. Als ik kinderachtig wil gaan giechelen dan doe ik dat, ongeacht wat anderen vinden
Ik haal genoeg domme dingen uit, maar ik ga niet iemand meloenen hoofd noemen omdat hij toevallig Arnold heet.
En ja ik heb die serie wel gezien
SindyKaya schreef:Danique_G schreef:Ben ik de enige die om jouw mening vroeg?
Ik haal genoeg domme dingen uit, maar ik ga niet iemand meloenen hoofd noemen omdat hij toevallig Arnold heet.
En ja ik heb die serie wel gezien
Suusie22 schreef:Toen ik 10 jaar was, kreeg ik tijdens een vlucht naar Turkije een maaltijd. Daarbij zat ook een rechthoekig cakeje, ik verveelde mij behoorlijk totdat ik op het idee kwam om er spongebob van te maken, dus ik ging met mijn vork spongebob prikken. Er zat een man naast mij en toen hij zag waar ik mee bezig was zei hij: Hey, that's Spongebob Squarepants! en hij zag zijn cakeje en ging ook een spongebob maken![]()
Verder gaat het detectiepoortje altijd bij mij afgeen idee waarom maar ik ben altijd de sjaak.
Danique_G schreef:Suusie22 schreef:Toen ik 10 jaar was, kreeg ik tijdens een vlucht naar Turkije een maaltijd. Daarbij zat ook een rechthoekig cakeje, ik verveelde mij behoorlijk totdat ik op het idee kwam om er spongebob van te maken, dus ik ging met mijn vork spongebob prikken. Er zat een man naast mij en toen hij zag waar ik mee bezig was zei hij: Hey, that's Spongebob Squarepants! en hij zag zijn cakeje en ging ook een spongebob maken![]()
Verder gaat het detectiepoortje altijd bij mij afgeen idee waarom maar ik ben altijd de sjaak.
Jij bent dus inmiddels ook al vertrouwd om op je sokken met alleen een shirt en broek door de poort heen te gaan waarna je je daarna weer enkele minuten moet aankleden?
Suusie22 schreef:Danique_G schreef:Jij bent dus inmiddels ook al vertrouwd om op je sokken met alleen een shirt en broek door de poort heen te gaan waarna je je daarna weer enkele minuten moet aankleden?
ja zo'n beetje wel, en om uitgebreid gefouilleerd te worden
purny schreef:Zoiezo geeft een vlucht een grotere kans op een trombose been en kan je vocht in je benen ontwikkelen.
elenaMM77 schreef:purny schreef:Zoiezo geeft een vlucht een grotere kans op een trombose been en kan je vocht in je benen ontwikkelen.
daar hadden ze in indonesië wat op gevonden.
ik moest ooit met mijn zusje een vlucht maken met een tussenlanding.
Dus wij vroegen, mogen we dan gewoon blijven zitten?
ja hoor dat mocht.
Dus hele vliegtuig leeg, 15 minuten voor vertrek worden wij er ineens uitgejaagd, we moesten opnieuw boarden O.o.
Moest je dus normaal met een bus helemaal naar het andere einde van het vliegveld om bij de aankomst hal naar binnen te gaan.. Maar ja die bus was dus allang weg.. gelukkig een karretje met iemand die ons wel even wilde brengen..
Door aankomst heenvliegen, trap op, trap af, hal door, aankomst in, trap af, trap op, hard hijgen, nog maar eens een trap op en een hal door..
laatste had net geboard. dus in gestrekte draf door de boarding heen om al hijgend weer op onze stoel neer te ploffen..
enige nut dat we konden bedenken was dat ze erg met onze gezondheid begaan waren en niet wilden dat we trombose opliepen, dus ons in gestrekte draf het hele vliegveld overjoegen.