ZusJacobs schreef:Cindeeh schreef:Wij gaan morgenochtend rijden!![]()
NU de laatste dingen pakken.
Vragenlijstje gemaakt?
Heel veel plezier op dit tripje en hopelijk bevalt het! Dan kun je er met een gerust hart heen!
Ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZusJacobs schreef:Wat heb je tot nu toe?
Love1992 schreef:Normaal reageerd bedrijf dezelfde avond nog terug nu nog steeds niet ontvangen... Begin stiekem de hoop een beetje te verliezen. Maar wacht nog wat dagen af.
@Spikkelfire, het was voor dezelfde functie ze hebben het alleen iets anders of eigenlijk beter verwoord als destijds. Maar via de mails was ik er wel achter gekomen hihi
@gowlan wat super dat ze simpel is hihi altijd handig.. Ik heb er geen ervaring mee maar wel succes !!
Love1992 schreef:Gowlan schreef:Ik bedoel simpel in de zin van: ik kan het zelf ook zo maken en volgens mij word ik keihard uitgelachen bij de ambassade
Hahah dan breng je ze in ieder geval een leuke dag toch !!![]()
![]()
Cindeeh schreef:ZusJacobs schreef:Wat heb je tot nu toe?
Ik probeerde een foto van mn lijstje te uploaden maar dat lukt dus niet haha
Maar dingen als. Wat sordt er van mij verwachr.
Hoe zit het met de accomodatie waar ik in verblijf(huisgenootjes?)
Privacy,
plaats om belangrijke spullen veilig op te bergen
Hoe werkt het met eten
Hoevwel zakgeld
Wat is er in de omgeving te doen
Wat te doen in de weekenden als ik vrij ben
Al dat soort dingen
Nagini schreef:@Gowlan, waarom bel je niet even?
RoosTaffy schreef:Wauw wat gaat iedereen naar gave plekken! En ik maar in duitsland![]()
ik ben hier nu sinds donderdag, het is hier heel mooi, mooi bedrijf, mooie omgeving, prachtige paarden. En super aardige mensen.
Vrijdagochtend is er ook nog een veulentje geboreneen prachtig merrietje met de kleur gold champagne.
ZusJacobs schreef:RoosTaffy schreef:Wauw wat gaat iedereen naar gave plekken! En ik maar in duitsland![]()
ik ben hier nu sinds donderdag, het is hier heel mooi, mooi bedrijf, mooie omgeving, prachtige paarden. En super aardige mensen.
Vrijdagochtend is er ook nog een veulentje geboreneen prachtig merrietje met de kleur gold champagne.
Waar zit je? Ik ga 2 juni ook richting DE, bavaria.
xEliine schreef:Ik krijg toch steeds meer stress! Nog maar 40 dagen en ik zit in Canada. Er is op de ranch geen telefoonbereik en er is beperkt internet.. Dit is echt iets waar ik me zorgen over maak. Niet dat ik niet kan zonder deze maar zou graag eens skypen met m'n familie of vriend of op zijn minst hun stem eens horen. Nu kan dat dus helaas niet. Alles zal via mail of Facebook moeten gebeuren..