xEliine schreef:Ik krijg toch steeds meer stress! Nog maar 40 dagen en ik zit in Canada. Er is op de ranch geen telefoonbereik en er is beperkt internet.. Dit is echt iets waar ik me zorgen over maak. Niet dat ik niet kan zonder deze maar zou graag eens skypen met m'n familie of vriend of op zijn minst hun stem eens horen. Nu kan dat dus helaas niet. Alles zal via mail of Facebook moeten gebeuren..
@Eline, kan me best voorstellen dat dit je doet twijfelen en stress bezorgd. Maar hopelijk valt alles zo goed mee, dat die weken zo snel voorbij vliegen, dat je het gebruik van internet en gsm amper mist. Een onvergetelijke ervaring in de meest positieve zin, dat wens ik je alvast toe!
Ik heb net contact gehad met de reining breeding farm in Canada waar ik eind juni naartoe ga. Ik kom 24 juni aan in Vancouver, ga daar een paar dagen blijven om enkele zaken in orde te brengen met mijn reisorganisatie en wat sight-seeing te doen. En de 28ste komen ze me dan halen
Kreeg ook gelijk de tip om niet te veel spullen mee te nemen, boots en jeans zijn daar een pak goedkoper en ze gingen dan wel eens met me shoppen. Klonk allemaal erg goed! Kijk er helemaal naar uit
Het begint nu wel te korten... Spannend!