Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en de badkamer deel ik met de kids. Ik weet nog niet precies hoe het in zijn werk gaat allemaal, gezien ik deze week nog rustig aan mag doen van de ouders
tot nu toe ga ik overal mee naartoe, tenzij ik geen zin heb of wat dan ook. Officieel ben ik zondag en maandag vrij, maar gisteren heb ik wel gewoon de hele dag met ze doorgebracht.. Als ze vrij hebben nemen ze me graag mee
de vader gaf al aan dat Australië zo gewoon is geworden voor hem en hij verheugd zich erop om het land opnieuw te ontdekken met mij erbij. De moeder gaf aan dat ze eigenlijk nooit gaat zwemmen in de zee, maar daar had ze gisteren opeens wel weer zin in
dus volgens mij heb ik wel een positieve invloed
morgen ga ik je blog eens lezen. Leuk om je zo te volgen! Veel plezier!
gisteren heb ik ze samen met de ouders naar bed gebracht en kreeg ik dikke knuffels en kusjes. Vandaag zijn de kids naar de opvang en pa en ma werken.. Dus ik heb een stuk met de hond gewandeld om half 7, toen was het nog te doen qua temperatuur. En daarna heb ik stofgezogen. Nu lekker relaxen en mijn series terugkijken
ik heb inderdaad weer een korte update en wat foto's geplaatst op mijn site. Het gaat allemaal nog goed. Ik begin het rijden onder de knie te krijgen en de ouders zijn me dankbaar omdat ik zondagochtend om half 6 ben opgestaan om me met de kids bezig te houden, zodat zij lekker konden uitslapen
) Boompje1985 schreef:Leonie hoe zit het met de insecten daar? Veel last van muggen? En de spinnen zijn die daar groter als hier? Voel je je al een beetje thuis daar? (ik denk het wel zo te lezen)
Roosch schreef:Heerlijk genieten, Leonie!
sorry, ben een beetje druk bezig met de kids en alles ontdekken hier!
een reactie op de site vind ik altijd leuk
benangelique schreef:Het ziet er echt super uit! Beetje als vakantie hihi
wat ik me afvraag: als jullie met het hele gezin op pad zijn, wie is er dan voor de kinderen beschikbaar? Zitten jullie dan niet in elkaars vaarwater?