Een jaar au-pairen in Australië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Een jaar au-pairen in Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:39

Klinkt als een prima dagbesteding zo zeg! Ook veel tijd voor jezelf. Luxe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:44

Klinkt Prettig joh! , en jammer van die stinkmannen :r

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:50

Klinkt heel goed, geniet ervan.

Dat van die stinkmensen ken ik helaas van afgelopen zomer. Tip voor de terugreis; doe een sjaal om, die kan je dan op het vliegveld (overdadig) inspuiten met een lekker luchtje en in het vliegtuig voor je gezicht trekken. Zo kwam ik afgelopen zomer mijn vluchten door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:08

super gaaf leonie! :D
ben echt jaloers haha! :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:47

leuk dat je goed over bent gekomen en goed terrecht bent gekomen..

haha met dat instappen zal nog wel vaker gebeuren.. net als je zelf gaat autorijden.. moet je er ook eerst even aan wennen.

klinkt als een erg gezellig gezin :)

heb je verder een eigen slaapkamer en leef je gewoon binnen het gezin met alles mee? eten dagjes uit ect.. of gaan ze ook wel eens met zijn vieren weg als je bijv vrij bent?

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 01:42

Ik heb mijn eigen slaapkamer :j en de badkamer deel ik met de kids. Ik weet nog niet precies hoe het in zijn werk gaat allemaal, gezien ik deze week nog rustig aan mag doen van de ouders :D tot nu toe ga ik overal mee naartoe, tenzij ik geen zin heb of wat dan ook. Officieel ben ik zondag en maandag vrij, maar gisteren heb ik wel gewoon de hele dag met ze doorgebracht.. Als ze vrij hebben nemen ze me graag mee :) de vader gaf al aan dat Australië zo gewoon is geworden voor hem en hij verheugd zich erop om het land opnieuw te ontdekken met mij erbij. De moeder gaf aan dat ze eigenlijk nooit gaat zwemmen in de zee, maar daar had ze gisteren opeens wel weer zin in :) dus volgens mij heb ik wel een positieve invloed :P

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 02:25

Wow wat gaaf!!!!! Ik ga eerst slapen ;) morgen ga ik je blog eens lezen. Leuk om je zo te volgen! Veel plezier!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 05:25

Ook ik lees al even mee. Volgens mih heb je het goed getroffen bij deze familie, leuk. En ze nemen ook de moeite om je Australië te helpen ontdekken. Ga eens op je site spieken.

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:24

Klinkt erg goed allemaal. Gelukkig is het gezin tot nu toe top. Ik ben erg benieuwd naar nieuwe verhalen en ervaringen, leuk! :)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:23

Klink als vriendekijke open mensen, die ook jou gewoon in hetgezin opnemen en niet als een werkster blijven zien wel zo fijn. Dan kan je rustig mee op een vrije dag Zonder dat je dan alsnog allee ergens zit met de kids.

De kids zijn al helemaal niet meer verlege zeker?

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:35

Ik heb een paar dagen je topic niet meer geopend (geen internet) maar wil je een heel fijne tijd toewensen! Als je van plan bent de zee in te gaan, laat je dan wel even informeren of dat kan ivm kwallen..

Als ik me niet vergis las ik dat iemand ergens iets vroeg over werken met paarden in Australie. google eens op paardrijden magnetic island.. Ik zag daar een folder dat ze altijd mensen zochten..

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 01:41

Nee christiene, de kids zijn al helemaal gewend aan mij :) gisteren heb ik ze samen met de ouders naar bed gebracht en kreeg ik dikke knuffels en kusjes. Vandaag zijn de kids naar de opvang en pa en ma werken.. Dus ik heb een stuk met de hond gewandeld om half 7, toen was het nog te doen qua temperatuur. En daarna heb ik stofgezogen. Nu lekker relaxen en mijn series terugkijken :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 14:27

Hoe gaat het nu?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:25

er is een update op haar weblog :)

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 01:17

Sorry, lees het nu pas :) ik heb inderdaad weer een korte update en wat foto's geplaatst op mijn site. Het gaat allemaal nog goed. Ik begin het rijden onder de knie te krijgen en de ouders zijn me dankbaar omdat ik zondagochtend om half 6 ben opgestaan om me met de kids bezig te houden, zodat zij lekker konden uitslapen :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:38

Leonie hoe zit het met de insecten daar? Veel last van muggen? En de spinnen zijn die daar groter als hier? Voel je je al een beetje thuis daar? (ik denk het wel zo te lezen :D )

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:44

Heerlijk genieten, Leonie!

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:46

Boompje1985 schreef:
Leonie hoe zit het met de insecten daar? Veel last van muggen? En de spinnen zijn die daar groter als hier? Voel je je al een beetje thuis daar? (ik denk het wel zo te lezen :D )

Er zijn momenteel belachelijk veel muggen... Ik heb zeker 15 beten over mijn lijf. Maar ach, hoort erbij he. De spinnen zijn wel groter ja, brrrr! De vader van het gezin heeft er al eentje uit mijn douche moeten vissen, die was me echt te groot!

Ik voel me zeker thuis :)

Roosch schreef:
Heerlijk genieten, Leonie!

Komt helemaal goed, dankjewel Roos!

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:25

Leuk zeg! <3

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 13:28

Er komt dinsdag een update op de site :D sorry, ben een beetje druk bezig met de kids en alles ontdekken hier!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 20:25

altijd leuk een update.. als je altijd maar online zat.. was er iets fout haha.. (kwa vervelen of niks te doen)

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 06:48

Ha, het is gelukt! Een nieuwe update me behoorlijk wat foto's :D een reactie op de site vind ik altijd leuk ;)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 07:03

Het ziet er echt super uit! Beetje als vakantie hihi
wat ik me afvraag: als jullie met het hele gezin op pad zijn, wie is er dan voor de kinderen beschikbaar? Zitten jullie dan niet in elkaars vaarwater?

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 07:06

benangelique schreef:
Het ziet er echt super uit! Beetje als vakantie hihi
wat ik me afvraag: als jullie met het hele gezin op pad zijn, wie is er dan voor de kinderen beschikbaar? Zitten jullie dan niet in elkaars vaarwater?

Eigenlijk iedereen is dan beschikbaar voor de kids. Het is niet zo dat ik op mijn vrije dagen ze negeer, je bent dan toch met ze bezig. Tot nu toe hebben we nog nooit in elkaars vaarwater gezeten, we hebben hetzelfde uitgangspunt en ook dezelfde manier om dat punt te bereiken. Het gaat eigenlijk helemaal vanzelf :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 07:16

Oh fijn zeg! Niemand die zich ongemakkelijk hoeft te voelen dus. Jij hebt zo een working-holiday!