Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Worden er veel paarden verkocht? 

MarliesR schreef:Huh, paar pagina's terug had je nog geen geld voor een simpel paar waterdichte laarzen en nu opeens wel om een hond aan te schaffen én te onderhouden?
straks over een jaar kom je weer terug in NL, stel je komt in een appartementencomplex waar ze geen honden toestaan, wat dan? stel je krijgt een baan waar je minimaal 8 uur van huis weg bent, en de hond zit dan alleen... Stel de hond word ziek? Je deed serieus in het begin al moeilijk over laarzen, een dierenarts kost wel wat meer
Ik was laatst voor mijn kat 60 euro kwijt voor een prikje, wat medicijnen en 5 minuten van haar tijd
en die kat heeft ons al honderden zij het niet een paar duizend euro gekost
Het klinkt alsof je een impulsaankoop gaat begaan... In Amerika heb ik ook 3 maanden zonder lieve kat op mijn bed geslapen.... Dat was ook heel lastig voor me, maar het zij zo. Ik had daar wel een kitten waar ik me onwijs aan had gehecht en die wou ik serieus mee naar Nederland nemen.. Helaas mocht het toch niet... Dieren neem je niet voor even maar voor de rest van HUN leven... Dat is echt iets om over na te denken en bedenk wat je de hond nu en ook straks allemaal kan bieden
ik zou pas aan een hond gaan beginnen als de toekomst zeker is
je begint nu al over "je vriend is er ook klaar voor" maar die zal pas over een jaar van toepassing zijn betreft de hond. Misschien zijn jullie dan niet eens meer bij elkaar...
We are stronger now than that we were then.