Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charmaiineee schreef:Wiehoe, ik heb nog een ander hostel gezien Bowery's Whitehouse Hotel of NY..
Iemand hier ervaring mee
Nu nog een ticket zoeken!
Ik wil het liefst in mei / begin juni..
Charles schreef:Dames hebben jullie tips voor mij qua wijken in San Francisco waar je wel/niet moet zijn? Ons hotel zit in SoMo maar nu lees ik veel recente opmerkingen op tripadvisor over de ongure types vooral savonds. Daar zit ik niet op te wachten dus ik zoek iets wat beter is. Klopt het dat Fishermans Warf, Nob Hill en Union Square wat dat betreft beter is?
Silly1972 schreef:Charles schreef:Ja sorry SoMaThanks dames! Dan ga ik mijn hotel daar annuleren
Mijn tante zegt dat dit een goed hotel is
Grant Plaza Hotel, 465 Grant ave. San Fransico. Telephone nr. 415-434-3883.
Katja schreef:Waarom is rechtstreeks vliegen een aanrader? Gewoon voor de laagste prijs gaan met een nette aansluiting.
Daarbij gaat arke niet volledig rechtstreeks want terug vlieg je via Miami.
Ersina schreef:Ik ben inmiddels een keer of 30 naar de VS gevlogen en heb 1x een koffer gehad die een dag later kwam. Dat kan overigens op een rechtstreekse vlucht ook gebeuren.Met het overstappen gebeuren de meeste drama,s. Of de tijd is te kort om zonder stress naar een ander vliegtuig te lopen. Kans op kwijtraken van koffer is groter, te lange wachttijd om over te stappen is niet leuk. Naar Florida gaat een vlucht nog wel eens via Minneapolis, Washinton, New York, waar het ijskoud kan zijn (ik weet niet welke maand er vertrokken word) en een vliegtuig mag dan bijvoorbeeld niet vertrekken vanwege sneeuw, storm. Overstappen in Atlanta is verschrikkelijk en het is verkeerd om daar het beeld van Schiphol voor ogen te houden, in Amerika is het groot, groter, grootst.
Volgens mij gaat ArkeFly wel rechtsstreeks naar Florida en de ticketprijzen zijn voordelig.
Naar Florida vliegen is ongeveer 10 uur, de meeste mensen zijn dan blij, vaste grond onder de voeten te hebben.
(Ik ben meerdere keren naar Florida gegaan en spreek uit ervaring.)
Faringo schreef:Zat trouwens nog even te kijken Silly, maar wij moeten nog wel online inchecken. Dat kan volgens mij vanaf 3 maanden voor vertrek. De stoelen die we nu hebben aangegeven kunnen dan op die manier pas definitief maken.
Zit zelf eigenlijk nooit echt krap in een vliegtuig met mijn 1 meter 58. Maar heb toen 1x met een boeing 747 gevlogen naar Johannesburg en toen zat ik echt letterlijk in het midden van het midden. Echt enorm weinig beenruimte (soort Transavia ruimte). Toen zat ik zelfs krap en kon echt geen kant op met vreemden naast me. Wat een hel en lange reis was dat. Daarna nooit meer in zo'n krap toestel gezeten.