Inmiddels nog gereden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rumay schreef:tuurlijk mag je iets bleh vinden maar kijk uit met wat je zegt voor je het weet kom je met iets thuis waarvan andere zeggen bleh
webster543 schreef:Had al gehoord van mijn ouders dat er branden in die regio zijn. Coin is al geevacueerd! Ze hebben de assen al in het zwembad drijven![]()
Hopelijk komt het niet in jou buurt, al die paarden weg krijgen zou geen makkelijke opgave zijn...
_Linn_ schreef:Oke het bewijs is bewezen. Gisteravond zat ik in de deuropening me boek te lezen en toen zag ik Dirk met de auto naar boven rijden. Ik had verwacht dat ik dan even later Dirk samen met Nimue weer naar beneden zag komen maar dit was niet zo.... Komen wij vanmorgen hier boven aan, staat Dirk zijn auto hier. Hij heeft dus hier bij Nimue geslapen, duidelijker kan het niet zijn. Toen ging ik de potros voeren met de auto en toen ik terug reed reed Dirk net naar beneden. Ik reed verder naar boven en zag Nimue lopen.... gadver ik moet er zoooo niet aan denken dat die het samen doen....blegh!
c_esther schreef:Wacht maar tot je terug in nl bent , dan is het pas koud. hihi
al was het vandaag wel lekker!
HippoLogic schreef:Mag je dat niet te paard doen?
HippoLogic schreef:Oh, ik dacht dat je nu standaard een paard bij je woning had.
webster543 schreef:tot wanneer is het fiesta in ronda???
lifaya schreef:Is dit echt alleen omdat je NL mist ? Want als je het er niet naar je zin hebt kun je er wel voor zorgen dat je het wél leuk vind. Knoop een gesprek aan met je baas, leg hem uit wat je gevoelens zijn, wellicht heeft die er begrip voor. Niet alles kan perfect gaan natuurlijkOok toen ik 3 maanden in Amerika zat was ik ook dikwijls radeloos om tegenslagen die er gebeurde. Ik werd ook buitengesloten, was eenzaam enzovoort... Ik besloot om juist daarom meer bezig te zijn met enkele paarden, veulens en tweejarige
Ik heb me er overheen gezet en heb alsnog een goede tijd gehad en geweldige ervaringen. Van elke traan leer je
Opgeven helpt niet. Wat zijn 3 maanden in vergelijking tot de rest van je leven? Kop op. Ik heb een paard verloren in Amerika, een merrie met veulen aan de voet van nét 2 maanden. Koliek en ik moest haar letterlijk overeind slaan met de zweep en toen dat niet meer hielp... Ja, tegenslagen heb je, maar dat is het leven...