Trouwens, voor de mensen die het leuk lijkt een weekje of langer ook zoiets willen doen, het is mogelijk, weet de prijzen niet uit mijn hooft, maar het is absoluut de moeite waard!
Het zou ook niet voor dit jaar, of zelfs de komende jaren zijn. Vind het alleen iets om over na te denken. Bovendien moet ik ook 'mogen' van mijn vriend. Die vond het al verschrikkelijk dat hij me 2 maanden moest missen toen ik in IJsland ging werken.
Ik ken mezelf, dat vind ik dan weer te kort om er echt te 'zijn'. Volgens mij heb ik iets met woorden tussen haakjes zetten vandaag. Maargoed, wie weet krijgt mijn vriend het de komende paar jaar voor elkaar wel goed te leren paardrijden en kan hij stiekem gewoon mee. Dat zou wel het mooiste zijn.
Hahaha komt allemaal wel goed joh Ik droomde als koter van 11 jaar al van naar Amerika gaan en op een ranch te werken Ik vind het zo gaaf! Moet alleen wel echt leren zitten, maar dat komt allemaal wel goed
Zo, wat een dag 1 stier werd door de man de trailer in gedrijft, die moest naar de pasture hier om de koetjes van zaad te voorzien, wat een gemeen beest gigantisch, zwart en gemeen Toen mochten wij bij iemand anders een stier de trailer in drijven, wel een hele lieve dus dat was wel leuk Toen gingen we met 2 bullen in de trailer naar de dierenarts, die was een uur te laat en die zwarte was 1 en al gestresst en dus gemeen Eerst werd de lieve bekapt enzo, toen de zwarte op het zaad getest en zijn we meteen naar de pasture gegaan. Stier gelost en nu zit ik hier Zal vandaag wel wat foto's plaatsen