Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:Ik had nog een vraagje he. Wij hebben een apartement gevonden die ongeveer een kwartier lopen van nieuwe en oude centrum van rhodos is. en ongeveer 10 minuten van het strand. nu zijn ik en mijn vriendin met z'n tweeén en volgens mijn moeder is het gevaarlijk om dan 's avonds in het donker daar over straat te lopen. klopt dan? want ik denk dat het wel meevalt, maar mijn moeder vind het gewoon eng.
LoveLita schreef:Aaaah Rhodos is echt geweldigen dan heb ik het landinwaarts nog niet eens gezien!!
Gisteren dus een boottocht naar Lindos gedaan, echt prachtig!!! Voor iedereen die nog naar Rhodos gaat, zeker een middagje Lindos doen!!! Geweldig dorpje! Wij zijn ook helemaal naar boven geweest, de acropolis beklommen. Dat was nu al hijgen, puffen en zweten met 27 graden, maar zeker de moeite waard. Heel indrukwekkend.
Morgen naar Rhodos-stad, ben benieuwden dinsdag alweer naar huis
de kou in hoorde ik...
Electra63 schreef:Ja, op Rhodos heb je ook de vlindervallei, persoonlijk vond ik dat erg tegenvallen, maar wij waren er toen wel eind juli/begin augustus, dus erg warm.