Ik denk dat ik ook ongeveer op hetzelfde schema zit als Bibi aan het einde van deze zomer. Ik heb vandaag de brief van de belasting gekregen dat ik iig geld krijg. Alle beetjes helpen.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 07:08
Hmmmm... Binnenkort komt hopelijk de nieuwe ketel en mijn auto moet binnen 2 weken voor een grote beurt... Eens kijken hoe hard ik nog kan sparen. Haha!
Bij mij gaat het financieel niet helemaal voor de wind, cavia ziek, auto kapot dus ik vermoed dat ik voorlopig niet genoeg geld heb om dit soort dingen te doen :/
Ach, het komt er ooit nog wel van... Eerst afstuderen (13 juni alles inleveren!) en dan een baan zoeken. Dan gaat het sparen iets makkelijker haha.
pinkie87
Geplaatst: 24-06-12 20:41
hoe gaat het met deze vakantie redden jullie het allemaal een beetje? met het sparen
haha Ik ben van plan om nog naar Israel te gaan en weer naar Amerika volgend jaar dus mijn reizen-met-bokt zal er qua budget niet inzitten Als ik naar Amerika weer ga dan ga ik meeten met veel fotografen in Amerika als het me gaat lukken heb iig al 1 adres in Colorado Springs
Via neckermann kan je ook rondreizen boeken:) heb ik er 2 jaar geleden een van gehad. Door kenia, slapen in lodges, all inclusive (eten was super!). Een week en heel veel gezien:) Masai mara, amboseli, lake nakuru, lake naivasha, tsavo Als je in de zomer gaat begin juli kan je in masai mara de trek nog meemaken. Het weer was goed toen (je zit rond de evenaar).
Wat een leuk idee! Lees al een tijdje mee. Jammer genoeg krijg ik het bedrag niet bij elkaar gespaard (lang leve de langstudeerboete ).. Ik blijf dit topic wel volgen, want ik ben heel benieuwd wie er uiteindelijk gaat en hoe jullie het hebben gehad tijdens de reis
FlyAway
Geplaatst: 08-07-12 10:39
Ter inspiratie (ook voor diegenen die liever individueel gaan, zoals wij) hier wat informatie over het reisschema van onze reis later dit jaar. (En misschien wat leuke informatie over de voorbereidingen)
Ik probeer dit jaar iig het reisgeld bij elkaar te krijgen. Ik lig nog steeds op schema. Dan kan ik indien nodig dit najaar iig al een aanbetaling doen.
Dan heb ik volgend jaar nog een half jaar om te sparen voor een "safari-lens". Ik ben er nog steeds niet over uit wat voor lens ik wil en wat ik mee zal nemen. Ik denk dat ik 1 body met 1 telezoom en 50mm meeneem en mss nog een compactje voor het gemak.
Annuuuhh
Geplaatst: 22-07-12 18:36
Ik heb momenteel dikke financiële tegenvaller maar hoop het nog bij een te krijgen