USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:48

Zefana schreef:
Wil ook zeker naar victoria secret, maar als ik jullie verhalen hoor :? :? Heb ook zo'n hekel aan dat opdringerige.

Ik kan alleen spreken over NYC, maar ik vind dat veel winkels opdringerige verkoop(st)ers hebben, ik denk dat ze er een soort commissie voor krijgen ofzo.

Een keer was wel erg grappig - ik kwam de winkel binnen en er kwam gelijk iemand op me aflopen "Hi, I'm Lindsey, let me know if you need anthing!", dus ik hoi terug en gezegd dat ik alleen even ging kijken maar het haar zou laten weten (doordat ik 3,5 jaar in Engeland heb gewoond, heb ik een wat brits accent - doet het erg goed bij de Amerikaanse mannen moet ik zeggen), ze reageerde direct met "OMG - I love your accent! I want to marry you!" Ummm huh? :? Tijdens de rest van mijn shopping experience ging ze me dr levensverhaal vertellen (ze woonde bij een nichtje, ze ging op vakantie) en had ik een personal shopping assistant in alles wat ik deed (misschien was het toch geen grapje dat ze maakte :D ).

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:17

Wat zijn zo'n beetje de prijzen van de hotels per nacht wat jullie boeken. Wij willen niet in dure hotels (is toch maar om in te slapen).
Reisbureau zei dat er onder de 200 euro per persoon per nacht in New York niks te vinden is. Ook Las Vegas was erg duur zeiden ze.....

Arzil

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:23

Wij waren in het Sheraton op 7th avenue ik geloof rond de 250/275 per nacht kwijt voor 2 persoonskamer op de 49e verdieping vorige week. Vond dat wel heel erg meevallen. :j

Bij Victorias Secret viel me inderdaad op dat zodra je iets beetpakt ze op je af komen storten of je niet een shopping bag wilt. Irri.

Ze krijgen daar inderdaad commissie over wat ze verkopen. Geen wonder dat ze zo opdringerig zijn. :+

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:30

Zefana schreef:
@ MontyRulezz: jammer dat jullie tickets er niet tussen staan. Kijk anders ook nog even op vayama.com. Daar stonden mijn tickets ook voor minder.

@ Evac: We gaan een rondje SF-LA-LV-SF doen en natuurlijk ook langs een aantal parken zoals GC, Bryce, Zion.

Wil ook zeker naar victoria secret, maar als ik jullie verhalen hoor :? :? Heb ook zo'n hekel aan dat opdringerige.

@ MacavityL: Irritant he dat je automatisch wordt doorgezet naar de NL site.

Via welke sites boeken jullie de hotels?

Hotels verschilt, ik kijk meestal op tripadvisor en klik dan op de verschillende sites. Of ik kijk welk hotel ik wil en ga dan googelen. Kost wel even wat tijd maar zo heb ik de vorige keer heel veel geld bespaard. Maar ik vind het sowieso leuk om die dingen uit te zoeken :D . Zo was ik gisteren aan het kijken voor een overnachting in DV, en dat hotel is via googel zeg maar niet te vinden. Dus daar kan je dan volgens mij alleen maar via de site van het hotel boeken.

Ik zal eens even op Vayama kijken, thanks. Trouwens de autohuur scheelde wel een hoop, zelfde auto is 105 euro verschil!!

Ik heb nooit zo'n problemen gehad bij VS. Ik vind het een geweldige winkel, zoek me de bh uit die me het beste past, en koop er dan 4 zwarte en 4 witte van :D . Haha daar kom ik dan wel een jaar of 2 mee vooruit :D . Mij vallen ze eigenlijk nooit zo lastig.

Haha leuk MacavityL, zo'n personal shopper :D . Dat heb ik nou ook altijd al gewild :+ .

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:32

Ik heb € 200,- voor een week betaald O:) Hotel Carter aan 43rd street.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:34

pffff, das wel een domper dat opdringerige. Ik ga nooit naar de winkels die het hier doen.
Als je nee zegt, luisteren ze dan ook?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:38

Ik kan heel goed nee zeggen :=

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:41

Als je nee zegt, ben je niet interessant meer want kunnen ze je toch niks verkopen -> Geen commissie -> Hop naar volgende slachtoffer :')

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:45

Trouwens, ik vind Las Vegas helemaal niet duur!
Ceasers Palace 460 Euro voor 3 nachten = 153 euro per nacht = 76 euro pp en dan heb je een van de duurste hotels.
Monte Carlo 4 sterren 220 Euro voor 3 nachten
Stratosphere hotel 3 sterren 88 euro voor 3 nachten

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:48

EvaC ik heb meteen gegoogled dat zijn inderdaad leuke prijzen daar. Hoe is de locatie, en de kwaliteit?

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:48

pff als ik dit zo hoor weet ik niet of ik nog wel via het reisbureau wil boeken......

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:50

expedia.nl :D of expedia.com :D

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:15

MontyRulezz schreef:
Hotels verschilt, ik kijk meestal op tripadvisor en klik dan op de verschillende sites. Of ik kijk welk hotel ik wil en ga dan googelen. Kost wel even wat tijd maar zo heb ik de vorige keer heel veel geld bespaard. Maar ik vind het sowieso leuk om die dingen uit te zoeken :D . Zo was ik gisteren aan het kijken voor een overnachting in DV, en dat hotel is via googel zeg maar niet te vinden. Dus daar kan je dan volgens mij alleen maar via de site van het hotel boeken.

Ik zal eens even op Vayama kijken, thanks. Trouwens de autohuur scheelde wel een hoop, zelfde auto is 105 euro verschil!!

Dat ga ik ook zeker doen, google gebruiken om te kijken of de hotels ergens anders nog goedkoper te vinden zijn.
Bij welke site had je voor een auto gekeken? En die was ook bij expedia.com goedkoper?

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:16

mag schreef:
pff als ik dit zo hoor weet ik niet of ik nog wel via het reisbureau wil boeken......

Wil je je hele reis via een reisbureau gaan boeken?
Waar ga je naar toe?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:18

Zefana schreef:
MontyRulezz schreef:

Dat ga ik ook zeker doen, google gebruiken om te kijken of de hotels ergens anders nog goedkoper te vinden zijn.
Bij welke site had je voor een auto gekeken? En die was ook bij expedia.com goedkoper?

Expedia.nl en Expedia.com, zelfde auto, alles hetzelfde en dat scheelde op 26 dagen 105 Euro vanuit LA!!

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:19

@ Zefana

mag schreef:
pff ik heb ook een schema gemaakt. Ik vraag me af... heb ik nu teveel in de 18 dagen gestopt of is dit wel te doen. :P
(wil zoveel mogelijk zien in 2,5 week tijd)

Afbeelding

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:23

MontyRulezz schreef:
Expedia.nl en Expedia.com, zelfde auto, alles hetzelfde en dat scheelde op 26 dagen 105 Euro vanuit LA!!

Zo dat scheelt nog al. Ik denk dan maar zo, daar heb je weer een tank benzine voor ;) :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:25

Welk hotel was in jullie ervaring het beste in las vegas

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:27

mag schreef:
EvaC ik heb meteen gegoogled dat zijn inderdaad leuke prijzen daar. Hoe is de locatie, en de kwaliteit?

De locatie is fantastisch! Het is 150 m vanaf Times Square, dat zit letterlijk aan het van de straat. De kwaliteit, hmwa.... Niet echt om over naar huis te schrijven, ze zijn druk bezig met renovatie. Dus als je bij het inchecken naar een renovated room vraagt zit je goed. De bedden zijn schoon en liggen goed, maar daar is alles mee gezegd. Prima dus als je echt alleen een plek zoekt om te slapen.

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:30

Goeie tip over expedia. Zoek altijd op de nl versie, maar ga nu toch de com versie checken :j

Iemand die nog een goedkoop hotel in San Francisco weet, bij voorkeur niet te ver van het vliegveld?
't Is daar wel erg duur :=

Las Vegas is helemaal niet zo duur. Maar mag je met 2kinderen (18 en 12) daar wel overal overnachten? Of mag je dan gewoon bepaalde delen van het hotel niet in?

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:31

lesilla schreef:

Als je een hotel aan de strip kiest kan je bijna niet fout zitten qua kwaliteit lijkt me. Wij hebben 10 jaar geleden in het Luxor gezeten en dat was heel erg goed!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:32

lesilla schreef:

Als je aan de strip zit zijn ze allemaal goed. Het beste is het Wynn of het Venetian, maar die zijn ook megaduur :D .

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:33

Citaat:
Las Vegas is helemaal niet zo duur. Maar mag je met 2kinderen (18 en 12) daar wel overal overnachten? Of mag je dan gewoon bepaalde delen van het hotel niet in?

Ja, dat mag. Ik ben er geweest met mijn ouders toen ik 15 was en mijn broertje 12. We mochten gewoon overal komen als we maar wel netjes doorliepen en niet stil gingen staan. Daar werd echt goed op gelet ook, als mijn broertje en ik vol bewondering om ons heen stonden te kijken werden we bijna altijd aangesproken dat we door moesten lopen.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:35

jottum schreef:
Goeie tip over expedia. Zoek altijd op de nl versie, maar ga nu toch de com versie checken :j

Iemand die nog een goedkoop hotel in San Francisco weet, bij voorkeur niet te ver van het vliegveld?
't Is daar wel erg duur :=

Ik vond San Francisco ook duur, wij pakken dit keer een Holiday Inn of zo. We hebben de vorige keer in een hotel overnacht waar ze nog verwarming uit de jaren 20 hadden!! Midden in de nacht begon dat ding te sissen als een gek := , ben met een rotvaart de kamer afgerend omdat ik bang was dat die ging ontploffen :') . En aangezien alles daar duur is wordt het het Best Western of Holiday Inn.

Volgens mij mag je in Vegas gewoon overal komen met je kinderen. Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat het niet mocht.

@Zefana, dat zijn wel 3 tanks benzine :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:09

Ik boek alle hotels met www.expedia.com (vaak goedkoper dan .nl omdat je in dollars betaalt) en hostels met www.hostelworld.com .

Ik heb 3x in de Luxor gezeten en dat vond ik heel erg goed. Chique en goedkoop.