Mijn ouders hebben al een paar keer op het balkon kunnen eten. In het zonnetje met 18 graden en uitzicht op zee.. *zucht, jaloersss*
Julia_Romeo
Geplaatst: 10-02-12 11:30
Kelpla schreef:
Hallo,
Kom even binnenvallen. Wij (ik man en zoontje van 2.5jaar) willen eind mei lekker een weekje naar Turkije. Heeft iemand miscchien nog hotel aanraders? Willen ook niet te lang in de bus zitten..
Ik ben nog nooit in Turkije geweest, maar heb wel sinds augustus een Turkse vriend. Hij is hier na zijn studie een beetje blijven hangen. Zijn familie woont nog wel allemaal daar. Zijn broers bezitten een aantal restaurants en andere familie hebben hotels, dus ik voorzie voor in de toekomst een heleboel en vooral goedkope vakanties naar Turkijke (zolang ik niet al te veel ga shoppen daar , anders word het alsnog een dure hobby)
BeeMed
Geplaatst: 10-02-12 12:14
ik zal het nog ff via het lijstje doen:
Wie ben je> marieke Hoe oud ben je> 26 Wat heb je met Turkije> Mijn vriend is Turks. Hij heeft in Nederland een werkvergunning, (nog) geen verblijfsvergunning Wanneer ga je in 2012 naar Turkije> waarschijnlijk maart
Wie heeft er ervaring met D-reizen en corendon? Hotel waar we heen willen word door die twee touroperators aangeboden. Hoe is de service, klantvriendelijkheid. mogelijkheden tot kroegentochten enzo?( kiezen bewust voor geen jongerentouroperator )
Wij boeken altijd bij Corendon, hele fijne organisatie. Ze staan altijd voor je klaar, ontzettend fijn. Afgelopen zomer waren we beroofd, dus hebben we 's nachts nog naar ze gebeld. De volgende ochtend stond er gelijk een Nederlandse tolk voor ons klaar en die ging steeds met ons naar het bureau. Problemen worden ook altijd heel erg netjes opgelost. Hun vliegtuig is ook erg goed! Veel beenruimte, vriendelijk personeel. Wij boeken dus altijd bij Corendon
Corendon veel beenruimte?de vliegtuigjes die wij kregen iedere keer waren ontzettend krap!
Ik heb het dan over hun eigen (Europese) vliegmaatschappij: Dutch Corendon Airlines. Daar hebben we afgelopen zomer mee gevlogen (is volgens mij nog maar 1 toestel) en daar zat je echt ontzettend ruim.