Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
:P Volgens mij ligt het aan Martine want mijn heftigste valpartij ooit was met Martine destijds haha.Dus het ligt gewoon aan Martine 

Hopelijk valt het mee en trekt de pijn en de zwellingen snel weer weg!
pff ik kan het me nog wel herinneren trouwens, bweeh. Vooral in de winter ook nog eens... Best eng toch he. Hoe lang is dat nu geleden?
.
lakshmi schreef:Ja haar wang/oog zag er gisteravond al ietsjes beter uit, hoop dat het vandaag nog meer de goede kant op is gegaan! Haar been was wel echt dik aan het worden, dat wordt een nare blauwe plek
? Lijkt me wel echt zoooo gaaf
! 
mijn heup doet ook nog steeds zeer, maar komt ook wel goed haha. over een weekje zal ik wel weer helemaal heel zijn en paardrij-proof
fijn dat het wel weer beter gaat que zwellingen en dat je oog/gezicht al een stuk minder blauw is. Komt vast goed met herstellen en kun je straks gewoon opnieuw een rit maken zonder val!
Deze hengsten gaan zo goed met elkaar, er komt ook geen brul of gil bij kijken, ook niet als Darius en Mouza lekker ruig aan het spelen zijn, is zo stil allemaal
Ook tijdens het rijden gaat alles gewoon super
vind het echt een toffe foto, je zou haast denken dat het een spiegel is waar die tegen aan staat... precies allebei dezelfde houding...
alleen de stal en het paard klopt dan natuurlijk niet