Leuk om het gebied daar rond te touren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eevee schreef:Wie? Waar? Wanneer?
* Felinetibor - Feline/Fee - Gerlos (Zillertal) - 24 feb t/m 3 maart (week 8/9)
* Lizz - Königsleiten (Zillertal) - week 9
* Lovelynutia- Elisabeth - Risoul - 10 t/m 18 mrt (week 10/11).
* DieL_Zor - Diëlle - Mayrhofen (Zillertal) - 24 feb t/m 3 mrt (week 8/9)
* dems74 - Val Thorens - 23 dec (week 51/52)
* Joolien - Les Gets - Portes du Soleil 21 jan - 29 jan (week 3/4)
* LarissaXX - Larissa - Serfaus (Tirol) - 25 December - 25 Maart (Week 52 - week 12)
* WillemYntJee - Willemijn - Tignes - 25 feb t/m 3 mrt
* Angelkisssss - Marije - La Plagne - 20 jan t/m 29 jan
* Eevee - Eefje - Ellmau/Sheffau - 4 feb t/m 11 feb
* Maaike__ - Maaike- Le Grand Massif- Samoëns - 25 februari t/m 3 maart
Lizz schreef:Meld mij ook, natuurlijk ook deze winter naar Königsleiten. Maar ik weet nu al dat ik minder op de piste sta dan normaal, mijn broer zijn kleine gaat voor het eerst mee (afgelopen jaar een week voor de wintersport geboren). Dus we gaan afwisselen om op de kleine te letten, vind ik niet erg
En heb al weer zin in de après skiAnneert schreef:Wij hebben vanmorgen besloten dat we zowieso naar Zillertal gaan! Waarschijnlijk weer Konigsleiten
We moeten even wachten op een vriend die nu in Amerika zit, of hij mee wil, en anders gaan we snel boeken!
Leuk, waar zitten jullie en wanneer gaan jullie?
Anneert schreef:Lizz, ik lees overal dat de skiliften in Krimml ver weg zijn (8 km van het dorp), klopt dit?
Lizz schreef:Anneert schreef:Lizz, ik lees overal dat de skiliften in Krimml ver weg zijn (8 km van het dorp), klopt dit?
Oh sorry je moet Hochkrimml (hoog krimml) hebben.
Krimml is het dorpje beneden, iets verder zit wald. Als je in Krimml (dus in het dal), moet je met auto/skibus (die laatste zit altijd BOMvol) naar de piste.
Wij huren trouwens altijd via chaletplus, goede ervaringen mee.
edit: Wanneer ga je? Want echt heel veel zit al vol zie ik net