Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Geachte heer/mevrouw,
Zojuist heeft u een email ontvangen met de titel: Entreekaarten Londen OS2012
Door een technische fout is deze email abusievelijk aan u verzonden, u kunt deze als niet verzonden beschouwen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Projectteam Olympisch Spelen 2012, ATP Event Experts
os2012@atpi.nl | www.atpi.nl/os2012
Janine1990 schreef:Rachelll schreef:Maak me gek!!! Wij gaan ook!!! Landenwedstrijd dressuur!!! 1 categorie lager (C ipv B) maar helemaal gaaf!!! Nu wil ik wel een lijstje!! Haha
Suuuuuper!![]()
Wie weet treffen we elkaar nog! Wij zitten dan wel in D, maar ach, daarvoor zitten we de andere dagen lekker bij de teevee
blacknorton schreef:ik had cat D (hockey nl 52 euro, (je kon speciale nl kaarten aanvragen omdat ze op 1 dag de hele poule laten spelen hoor je dus bij loting voor welke wedstrijd je toegang hebt als nl speelt)) aangevraagt dat is volgens mij het laagste en zag net dat ik cat C (hockey nl 46 euro) heb toegewezen. en nog een extra hockeywedstrijd voor 46 euro (welke ik dus niet heb aangevraagd). kan me niet voorstellen dat er maar 6 euro verschil in zit en dan ook nog eens lager voor een betere plek.
het bedrag 46 euro komt wel overeen met de springfinale cat D kaarten. dus ik denk dat ze ergens iets fout hebben aangekruisd ofzo. hoop er snel meer over te weten
Samy schreef:Citaat:Geachte heer/mevrouw,
Zojuist heeft u een email ontvangen met de titel: Entreekaarten Londen OS2012
Door een technische fout is deze email abusievelijk aan u verzonden, u kunt deze als niet verzonden beschouwen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Projectteam Olympisch Spelen 2012, ATP Event Experts
os2012@atpi.nl | http://www.atpi.nl/os2012