Wintersport 2010/2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 09:54

Shakti_ schreef:
Heeft er iemand ervaring met bottrop? Wij zaten er aan te denken om er in de herfstvakantie een dagje heen te gaan, maar uit de site blijkt dat de kosten all inclusive zijn? Heeft iemand enig idee of je ook gewoon zonder het eten, en zonder het huren van een board kan? En is het een beetje te doen die baan? Het lijkt me zo zonde als je voor een huur van een board betaald en voor eten als je hier helemaal geen gebruik van maakt.

Geen idee of het zonder eten kan, maar voor een hele dag is het wel heel praktisch. Ik heb destijds mij eigen schoenen meegenomen en dat kon gewoon, dus je eigen board mee moet ook gewoon kunnen. Wel zou ik van tevoren even kijken hoe het zit met vrije dagen in Dld, als die er namelijk zijn kun je over de hoofden lopen... De baan is leuk om een beetje te klootviolen, maar ook niet meer dan dat.

Unseen

Re: Wintersport 2010/2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:01

Mijn zus is wel eens in Bottrop geweest. Ze vond het wel leuk, maar er wordt volgens haar de gehele dag door gezopen en niet gecontroleerd bij de liften, dus ze had een hoop bezopen, onervaren skiers en boarders onder de voeten. :=
Zoals Hilli zegt, leuk om een beetje aan te klooien, maar wil je echt lekker je gang gaan zou ik daar niet snel heen gaan.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:21

Nou ik ben dan hopelijk IENDELIJK geslaagt.
Vandaag naar de uithof geweest en heb daar een Burton broek gepast.
Alleen was hij tegroot. :roll:
Zal eens een keer niet zo zijn. ^)

Nu schijnt dat Zoetermeer hem nog wel heeft dus heb hem daar apart laten hangen. :D
Dus ga het weekend even passen of die goed zit. :D

Heb ik in iedergeval een goeie broek aangezien ik meerendeel op me kont zal zitten met boarden. _O-

Ow en ik was al zo'n lange tijd opzoek naar Moonboots!
Had ik echt superleuke gezien op internet maar allemaal in het buitenland en allemaal uitverkocht.
Kom ik de Uithof ingelopen staan ze daar pal voor me neus!
Kijk nou hoe sweet!

Afbeelding

Ik wilde die zo graag omdat ik de zelfde muts heb in precies het zelfde soort bond. <3

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:54

Ik ga naar Gerlos, Zillertal Arena in Tirol. Gaan er nog meer mensen heen?
Al mijn hele leven ga ik elke voorjaarsvakantie daarheen, en wil nergens anders meer heen.

Ik huur een board hier in Snowworld, en krijg waarschijnlijk dit jaar mij eigen schoenen/laarzen!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:17

Echt? Dan heb ik je misschien wel tegengekomen in de winter van 2007, toen heb ik daar gewerkt :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:29

Oh wat leuk! Voor welke school werkte je? :D

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:45

Ik heb ook nu al zóóó'n zin in de voorjaarsvakantie. Wij gaan altijd naar Riederalp in Zwitserland (wel een paar keer ook in oostenrijk en andere plaatsen in zwitserland geweest). Ik hoop echt van harte dat mijn vader met de kerst toch ook nog even 2 daagjes naar Winterberg wil ofzo want de voorjaarvakantie duurt nog zo lang.

Ik snowboard nu voor 7e jaar alweer, en skieën doe ik eigenlijk niet meer sinds ik ben gaan snowboarden (heb een soort bij geloof dat ik dan straks weer moeite krijg met het boarden haha).

Misschien dat ik ook nog een keertje naar zo'n rolband ga aangezien ik nog steeds niet echt tevreden ben over mijn snowboard kunsten (ik zwiep nog steeds best wel veel met mijn armen, ik kan nog niet én behoorlijke vaart hebben én mijn armen bij me houden :P )

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:47

Ik heb er ook echt zin in! Ik doe het nu ook voor mijn 7e jaar. Heb af en toe ook nog wel zwieper armen, maarja, ik kom vooruit en meestal kom ik zonder vallen beneden dus ik vind het wel prima! :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:39

Hmm nou ik kan niet wachten 25ste aanstaande heb ik mijn curses!
Ben nog niet afgebeld dus waarschijnlijk gaat het gewoon door. *\o/*

Denk dat ik echt de nijging heb als ik me evenwicht niet hou ik van me board af wil stappen maar ja dat gaat natuurlijk niet...
Dus dat word sneeuw happen. _O-

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:16

Hilli schreef:
Shakti_ schreef:
Heeft er iemand ervaring met bottrop? Wij zaten er aan te denken om er in de herfstvakantie een dagje heen te gaan, maar uit de site blijkt dat de kosten all inclusive zijn? Heeft iemand enig idee of je ook gewoon zonder het eten, en zonder het huren van een board kan? En is het een beetje te doen die baan? Het lijkt me zo zonde als je voor een huur van een board betaald en voor eten als je hier helemaal geen gebruik van maakt.

Geen idee of het zonder eten kan, maar voor een hele dag is het wel heel praktisch. Ik heb destijds mij eigen schoenen meegenomen en dat kon gewoon, dus je eigen board mee moet ook gewoon kunnen. Wel zou ik van tevoren even kijken hoe het zit met vrije dagen in Dld, als die er namelijk zijn kun je over de hoofden lopen... De baan is leuk om een beetje te klootviolen, maar ook niet meer dan dat.

Best leuk hoor! alleen kan het erg druk zijn in de vakantie. ben er vorig jaar in de vakantie ook geweest!
Het is een fijne baan om op te oefenen inderdaad. Het is inclusief eten en drinken! denk aan friet, vlees :P niet echt gezond oid

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:28

ach, skiën an sich is al gezond genoeg :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:34

Maar ik denk dat sommigen zoveel alcohol en vet consumeren dat dit niet is af te sporten met skiën _O-
Melissa, Wat een superleuke moonboots!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:45

hihi, dat denk ik ook wel. Leuke reclame staat hier nu onder trouwens: all you can eat, bij de Mac...

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:24

Ik ga in de voorjaarsvakantie richting St Johann in Tirol!!
Echt mega veel zin in :D

Ik ben ook al in Pertisau, Kirchberg en Ehrwald geweest!

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:26

elcke schreef:
ik kom de berg redelijk goed af, maar als het te stijl is dan kom ik in de knoop met mijn bochtjes, zou zo'n rollerband dan ook iets zijn?

Nee, geen positieve ervaring mee.. Totaal niet gelijk aan realiteit! Kost mega veel en als je dan weer op de piste staat heb je geen idee hoe je het moet toepassen.

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:51

vandaag boards weze kijken, enorm dilemma een setje van flow kan ik wel ff mee vooruit maar heb je minder grip mee en minder uitdaging dan de andere optie of set samen stellen, goede set waar je 8 jaar mee vooruit kan, maar echt heel prijzig... en ga je wel 8 jaar met een board doen?

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:54

Ik niet....
Bedoel je met de flowbindingen minder grip? Ik heb ze al jaren en vind het zo lekker makkelijk :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:01

Mootje schreef:

Dankje ben nu helemaal in setje met me muts. _O-

En ik ben vandaag mijn broek wezen halen!

Shakti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:32

Iedereen bedankt voor informatie over bottrop haha! We hebben toch besloten er niet heen te gaan deze vakantie, misschien als ik een dagje vrij heb van school ofzo nog een keer! Dan maar even wachten op de eerste sneeuw in winterberg, en voorlopig nog maar even op de baan hier.. :D

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:42

Ook wij zijn weer van de partij in de voorjaarsvakantie. Voor mij alweer de derde keer.
Dit keer waarschijnlijk naar Kirchberg in Oostenrijk.
Hup¨ook weer lekker de snowblades mee.

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:26

Mootje schreef:
Maar ik denk dat sommigen zoveel alcohol en vet consumeren dat dit niet is af te sporten met skiën _O-

Haha oh man praat me er niet van, na dit winterseizoen als skileraar heb ik er inmiddels al 9 kilo afgetraind aan patat, alcohol en gummi-beren <3

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:54

afwasborstel schreef:
Ik niet....
Bedoel je met de flowbindingen minder grip? Ik heb ze al jaren en vind het zo lekker makkelijk :D

nee niet de bindingen maar het board zelf, het is ook een rocker maar de zijkanten lopen boller, waardoor je minder grip zou hebben en minder in de sneeuw zou kunnen snijden, het is een flow venus board 2011.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:08

Ik baal! van de week even bij de Aldi binnen gelopen. daar hadden ze nog restant skischoenen van vorig jaar. wat denk je.. normaal heb ik maat 38. deze keer was 39 te strak en 41 veel te groot! en 40 hadden ze niet :(
en ze waren van 80 naar 35 euro.. ;( *baal

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:52

Marije__ schreef:
Ik baal! van de week even bij de Aldi binnen gelopen. daar hadden ze nog restant skischoenen van vorig jaar. wat denk je.. normaal heb ik maat 38. deze keer was 39 te strak en 41 veel te groot! en 40 hadden ze niet :(
en ze waren van 80 naar 35 euro.. ;( *baal

Ik heb ze gehaald.. vorig jaar. Geen idee of ze goed zijn!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:07

Hmm ik heb ze bij snowworld vandaan daar hadde ze 50% korting de mijne waren normaal gesproken.
450,-

Vandaag was ik er weer en stonde ze weer voor die prijs in de winkel. :=