Luanaa schreef:Sinds gister terug van een weekje limburg, via vakantieveilingen.
Alles was erg goed geregeld
Welk park ben je geweest?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bij de tweede link kan ik overigens ook niets vinden, maar denk dat je daar ook zelf de vliegreis nog moet boeken.Citaat:Wat wordt er geveild?
Verblijf voor 1 of 2 personen van 24 aug tot 5 sept 2010 in een volledig ingerichte studio, type A. Tegen bijbetaling van het verschil mag deze waardebon ook gebruikt worden voor een grotere accommodatie in deze periode. Exclusief vliegreis
Blinnii schreef:Mirjamsel; even beter lezen..Heb dit uit je bovenste link gehaald.
Bij de tweede link kan ik overigens ook niets vinden, maar denk dat je daar ook zelf de vliegreis nog moet boeken.Citaat:Wat wordt er geveild?
Verblijf voor 1 of 2 personen van 24 aug tot 5 sept 2010 in een volledig ingerichte studio, type A. Tegen bijbetaling van het verschil mag deze waardebon ook gebruikt worden voor een grotere accommodatie in deze periode. Exclusief vliegreis
Musiess schreef:gaaf!
ik heb wel gewonnen, kan ik zelf een datum kiezen wanneer ik weg wil!
Ik ga naat hotel1900 in bergen!
2 anchten 3 dagen, voor 2pers. met vriendjelief!
voor maar 85,-
deniejs schreef:hebben mensen die kaartjes voor dance at the park hebben gewonnen ze ook al gekregen? ik heb ze namelijk al een tijd geleden gewonnen, maar nog steeds niks ontvangen!