Nog 14 dagen!!!!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Liek_ schreef:-Hoepakjeingodnsaameenbackpackinwaarjeeenjaaruitgaatlevenstress-
En geen zorgen, je kunt echt alles kopen Down Under wat je evt nodig zou hebben en wat niet in die tas zit!!! Het enige wat mij weleens zwaar tegengevallen is, is om aan de pil te komen, toen ik mijn strip verloren was.... Toen heb ik 2 uur in de wachtkamer van een openbare clinic gezeten voordat ik een receptje had, maar uiteindelijk is het gelukt!! En verder, NO WORRIES, MATE!!

Wanneer kom je terug?
haha!
)
Wel leuk dat het al bijna zo ver is!
Tris_Amo schreef:Oh help ik denk dat je al weg bent inmiddels Liek_ !
Ik wou je nog succes wensen! Nou bij deze danhaha!
De laatste dagen ben ik niet zoveel online..![]()
Ik heb volgens mij nu al 20 x mijn backpack in en uitgepakt
en al twintig lijstjes gemaakt .. (Betrapt, ik ben een lijstjesmaker)
NOU JONGENS IK MOET NOG 6 DAGEN!
- van niet slapen
- álles vergeten wat tegen je wordt gezegd
- de ontiegelijke ondraagbare spanning ondervinden
- en die inpakcrisis..
Maaaaaaaaaar... dan zit ik in Australië!!!!!!!!!
! Ja de meet&greet was erg leuk, lekker los programma dus je kon je eigen gang gaan en er werd veel gebabbeld. Was wel heel druk en de treinreis vanaf Almere naar Alkmaar was een ramp. (Zal weer eens niet zo zijn he) Maar geslaagd hoor!
haha ! Ik zal eens kijken voor je of ik nog ergens een gaatje vind om alles over te typen maar dit heb ik ongv gemaakt:
Heerlijke jetlag dus!! Even lekker een paar dagen bijkomen en dan duiken
Heb een vreselijke jetlag, vannacht gewoon niet geslapen! Niet dus helemaal kapot, vandaag hopelijk vroeg slapen (is hier nu tien over half acht 's avonds) Verder heel veel regen, maar wel lekker warm, aankomende week beter weer, en love it! Ben helemaal verliefd op Cairns
Hoe is je hostel? Een beetje normaal hostel?
Waar ga je hierna naartoe?
Haha, we gaan bij bekenden slapen die in Cairns wonen
En dan gaan we duiken en wat excursies doen, en dan een auto kopen en op pad
Maar, volgende week pas! Tot vrijdag doen we NIKS NIKS NIKS
Hoi iedereeen!!!!
nog 6 dagen!!!!!!!!!
En omdat ik iedereen ga verlaten!
Het was zeeeeeeeeer geslaagd, echt een TOP feestje!
Ga met je mee lezen! Maar heeel veeel plezier!
wat fijn van je feestje!! En spannend nu et zo dichtbij komt.. Helaas geen tips voor je, heb zelf ook tips nodig