Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Weissjee, grappig dat je naar dat kleine plaatsje geweest bent. Daar ben ik twee jaar geleden ook per ongeluk terecht gekomen, toen hebben we er maar een dagje strand van gemaakt.Wat balen dat je daar geskimt bent.
Mies, wat leuk dat jullie toch nog gaan!
perdjes schreef:Aah het klinkt negatiever als dat het eigenlijk is!
Dat zijn gewoon de kleine dingetjes waar je op moet letten. En verder is Side een leuk plaatsje. Het ligt aan de haven dus je kunt een tocht met de boot maken enz. En je kunt ook de taxi of de dolmus pakken en naar manavgat gaan. Lekker naar de markt of de winkeltjes in de zijstraten.
Je kunt natuurlijk ook een keertje mee doen met een dagtrip en ga zo maar door. Je kunt er genoeg leuke dingen doen.
Ooh en natuurlijk niet te vergeten lekker aan het strand liggen haha.
Je hebt iig een ideale ligging uitgekozen.
A_lette schreef:In Alanya zou ik zeker naar de burcht gaan. Shoppen natuurlijk, lekker genieten van het weer, parasailen als je een goede prijs kan regelen, uuuhh.... Tja verder heb ik daar nog een uitstapje gemaakt naar Manavgat (en de waterval van de rivier de Manavgat) en jeepsafari. Owh... En natuurlijk: Naar de haman, wel aan het begin van de vakantie doen, anders is het zo zonde van je bruine kleurtje
Sandy1103 schreef:MargrietJonk schreef:Joehoe!!! Ik ga lekker met mn vriendje weer naar Kümkoy Beach hotel in Side! In September heerlijk. Kan niet wachten. Was vorig jaar ook geweest....... Super vakantie gehad.
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Tukije en ook naar Kumkoy Beach...
De vrienden met wie ik ga waren er vorig jaar ook al geweest en waren super te spreken over het hotel.
Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten want ik ga beging juni al