Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:wij hebben expres met de vroegboek korting geboekt.
Vorige jaren wachte ik ook tot laatste moment en nu met de vroegboek korting hebben we meer korting als dat we wachte. Nu 350 euro. Als we naar mexico waren gegaan was het zelfs 710 euro geweest! maar helaas is het daar regen zeizoen in aug.
C_hristel schreef:Hey!
Leuk topic. Ik ga van de zomervakantie ook naar Turkije met mn vriend. We wilden eerst naar Alanya, maar toen kwam ik er achter wat voor prachtige hotels in Antalya (Lara) stonden, waar jullie het ook over hebben (hadden).
Alleen de hotels die ik wil kosten wel aardig wat meer dan de 5 sterren hotels in Alanya. Ik ben er nu achter gekomen dat ik toch wel op zo'n duizend euro p.p. moet rekenen. (ik ga in het voor seizoen). Zit nu wel te twijfelen of ik het gokje niet zal wagen op een last-minute. Had namelijk niet op dit bedrag gerekend en als student is het toch een grote uitgaven. De vroegboekkorting steld bij ons nu ook niet zo heel veel meer voor. iets van 100 euro per boeking.
perdjes schreef:@ Linda_bien ik ben in februari daar geweest.
Maar ik vond het best wel tegen vallen, er werd bij ons vanalles uit de hotelkamer gestolen.
Dus als ik je een tip mee kan geven let goed op je spulletjes.
Verder is het wel een erg mooi hotel, super aardig personeel en lekker eten.
Loesss schreef:Ik ga 24 oktober naar Demirtas (vlakbij Alanya). Iemand ervaring met deze plaats of met Alanya in oktober? Is er dan nog wat te doen etc?