Turkije 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Turkije 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 11:06

wij hebben expres met de vroegboek korting geboekt.
Vorige jaren wachte ik ook tot laatste moment en nu met de vroegboek korting hebben we meer korting als dat we wachte. Nu 350 euro. Als we naar mexico waren gegaan was het zelfs 710 euro geweest! maar helaas is het daar regen zeizoen in aug.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:40

Nou we toch bezig zijn, niemand ervaring met miracle resort? :P
Ligt ook in Lara.

Was ook heel erg aan het twijfelen tussen royal wings en miracle resort, maar het is toch miracle geworden haha. :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:43

A_lette schreef:
Klinkt als mijn vakantie _O-

Ik ga naar Alanya :D

Welk appartement/hotel had jij ook alweer?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:50

Maren Beach :j

(goedkoop en we zijn er toch waarschijnlijk niet vaak want we zijn toch op pad denk ik ;) )

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:26

__Nathalie__ schreef:
wij hebben expres met de vroegboek korting geboekt.
Vorige jaren wachte ik ook tot laatste moment en nu met de vroegboek korting hebben we meer korting als dat we wachte. Nu 350 euro. Als we naar mexico waren gegaan was het zelfs 710 euro geweest! maar helaas is het daar regen zeizoen in aug.

Ja vroegboek korting is ook erg handig. :j Maar dat ging ons niet lukken...
Nu hebben we zoiets van het maakt niet uit waar we heen gaan, als we maar even lekker kunnen ontspannen.
En aangezien we net een woning gekocht hebben enzo, hebben we besloten om echt last minute te gaan. (dus echt een paar dagen van te voren boeken)
Waarschijnlijk zit dat hotel dan vol, maarja dat zien we dan wel. ;) Er zijn genoeg goede hotels. :j

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 13:29

Vroegboek is niet altijd goedkoop hoor, ik weet dat ze toen we gingen boeken, iedereen zat te wachten op de vroegboekkorting en die zou er volgens bex al bij zitten. Ik geboekt, kijk een week later en woppa, reis alweer goedkoper en zelfs de dag dat ik wou was weer beschikbaar...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:31

Nou ik heb afgelopen 2 jaar gewacht tot 1 maand voor vertrek en ben nu goedkoper uit.

Mijn reis is nu trouwens ook een stuk duurder als dat ik er voor betaald heb met vroegboek korting
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 25-03-09 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:35

Ik ben vorig jaar in Limak Lara geweest. Echt een aanrader, maar in Lara is Delphin Palace de mooiste :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:38

Ik heb even gekeken. Het scheeld bijna 500 euro en dan kun je niet meer vliegen via amsterdam wat wij nu wel doen.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:19

Hey!
Leuk topic. Ik ga van de zomervakantie ook naar Turkije met mn vriend. We wilden eerst naar Alanya, maar toen kwam ik er achter wat voor prachtige hotels in Antalya (Lara) stonden, waar jullie het ook over hebben (hadden).
Alleen de hotels die ik wil kosten wel aardig wat meer dan de 5 sterren hotels in Alanya. Ik ben er nu achter gekomen dat ik toch wel op zo'n duizend euro p.p. moet rekenen. (ik ga in het voor seizoen). Zit nu wel te twijfelen of ik het gokje niet zal wagen op een last-minute. Had namelijk niet op dit bedrag gerekend en als student is het toch een grote uitgaven. De vroegboekkorting steld bij ons nu ook niet zo heel veel meer voor. iets van 100 euro per boeking.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:51

Lekker dan van Corendon!!

Wij gingen in 2007 ook met Corendon. :') We kwamen daar en gingen inchecken, maar ze konden ons niet op de passagierslijsten vinden. Dus wij steeds heen en weer naar de balie van Corendon. Toen bleek dat de vlucht naar de volgende dag hadden verzet. Maar ze hadden niet gebeld, en dat hebben ze nog meteen toegegeven ook. :roll: Dus toen zijn we de volgende dag gegaan, maar we hebben wel 2 dagen extra gekregen. Dat is dan wel weer netjes. :)

In 2006 gingen we ook met Corendon. We vlogen met Onur Air. :)) Net toen dat gedoe met Onur Air was. Eerst hadden we 4 uur vertraging, toen in 1 keer 2 uur. Het vliegtuig wat wij hadden stond aan de ketting op Antalya, toen kwam er een ander vliegtuig die dan voor ons een tussenlanding moest maken. We zaten toen om 21u30 erin, en om 0u30 gingen we pas weg. Want er waren een aantal passagiers in slaap gevallen.. En toen we daar zaten konden we niet meer terug. :') Onur Air had een vliegverbod. Dat vonden we niet erg, want we konden gewoon in het hotel blijven. Dus toen bleven we nog 2 dagen daar. :P Daar kon Corendon toen niets aan doen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:55

C_hristel schreef:
Hey!
Leuk topic. Ik ga van de zomervakantie ook naar Turkije met mn vriend. We wilden eerst naar Alanya, maar toen kwam ik er achter wat voor prachtige hotels in Antalya (Lara) stonden, waar jullie het ook over hebben (hadden).
Alleen de hotels die ik wil kosten wel aardig wat meer dan de 5 sterren hotels in Alanya. Ik ben er nu achter gekomen dat ik toch wel op zo'n duizend euro p.p. moet rekenen. (ik ga in het voor seizoen). Zit nu wel te twijfelen of ik het gokje niet zal wagen op een last-minute. Had namelijk niet op dit bedrag gerekend en als student is het toch een grote uitgaven. De vroegboekkorting steld bij ons nu ook niet zo heel veel meer voor. iets van 100 euro per boeking.

Klopt wij zijn nu samen ook 3400 euro kwijt en hadden we wel die vroegboek korting voor 15 dagen. Maar wel super mooi hotel!
Wij hebben wel voor 1 maart moeten boeken daarvoor.
Last minute moet je maar net geluk hebben dat jou hotel daar bij zit.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:00

Ik ben in januari naar een ultra all inclusive hotel in Lara geweest (Titanic) voor iets meer dan 500 euro p.p...maar dan ga je ook echt voor het hotel en niet voor het weer ;) dat was namelijk zwaar bagger. Maar nu is het wel lekker weer hier :D

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:55

__Nathalie__: So das best veel geld ja! Maar wel lekker 15 dagen en zit je dan in het hoogseizoen? Welk hotel zit jij? Last minute is idd een gokje.. Mr opzich staan er heel veel mooie hotels in Lara, dus er zit er vast eentje bij hoop ik :D

Yoline: So das een kopje jo! Mr komt wellicht door de periode dat je gegaan bent.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:00

Ik ga laatste 2 weken van aug inderdaad.
Is ook een ultra all incl hotel 24 u per dag.
Is wel incl comfortclass vliegen en nog een reisverzekering.
we gaan naar royal wings.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:14

Ahhhhh royal wings is echt een geweldig hotel. Ik zou daar ook graag heen willen, mr is echt iets te duur.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:00

Ik ga 24 oktober naar Demirtas (vlakbij Alanya). Iemand ervaring met deze plaats of met Alanya in oktober? Is er dan nog wat te doen etc?

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:07

Ik ga over 2 weekjes naar Royal Dragon in Side :D
Ultra 5 sterren dus dat gaat helemaal goedkomen :# Nu nog hopen op mooi weer!

Ben 2 jaar geleden naar Delphin geweest, dat was echt geweeeeeeeldig, maar we wouden nu toch iets anders. :)

Iemand ervaringen met de Royal Dragon?

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:41

@ Linda_bien ik ben in februari daar geweest.
Maar ik vond het best wel tegen vallen, er werd bij ons vanalles uit de hotelkamer gestolen.
Dus als ik je een tip mee kan geven let goed op je spulletjes.
Verder is het wel een erg mooi hotel, super aardig personeel en lekker eten.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:23

Das super vervelend da je spullen worden gestolen perdjes!
Misschien een rare vaag, maar wat heb je hier tegen gedaan? Of wat kan je er tegen doen?

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:57

perdjes schreef:
@ Linda_bien ik ben in februari daar geweest.
Maar ik vond het best wel tegen vallen, er werd bij ons vanalles uit de hotelkamer gestolen.
Dus als ik je een tip mee kan geven let goed op je spulletjes.
Verder is het wel een erg mooi hotel, super aardig personeel en lekker eten.

Oh echt waar? Dat is een slechte zaak :=
Hebben jullie toen aangifte gedaan?

Bedankt voor de tip in ieder geval, zal er op letten!!

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:03

Meteen de eerste dag zijn er bij ons 50 euro gestolen, maar dit hebben we toen maar niet gemeld.
Daarna 2 dagen voordat we weer naar huis zouden gaan waren er ineens 2 handdoek kaarten weg (die moet je inleveren bij de receptie en als je die niet hebt moet je per kaart 10 euro betalen) Toen hebben we het toch maar gemeld bij de manager.
We kregen als antwoord nee bij ons wordt niet gestolen en verder werd er dan ook niet meer na om gekeken.
De laatste dag voor vertrek is onze laptop kabel ook nog gestolen.
Er valt dus eigenlijk niet veel tegen te doen, behalve de kleine dingetjes zoals die handdoek kaarten evt toch in de kluis te doen.
We hebben ook nog contact gehad met andere mensen waarbij dit ook gebeurt was.
En daar werd precies hetzelfde gezegt.
Erg Jammer.
Maar ik wil natuurlijk niet jullie vakantie bederven, dus heel veel plezier en een fijne vakantie alvast!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 19:02

Misschien zorgen voor goede slotjes op je koffers? En dan gewoon de waardevolle spullen in de koffer houden. :)

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 19:38

Oh ik ben echt jaloers op iedereen die nog naar Turkije gaat :P
Ik wil ook weer...maar ik mag niet zeuren want ik ben er al 2x geweest dit jaar :D

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:54

Loesss schreef:
Ik ga 24 oktober naar Demirtas (vlakbij Alanya). Iemand ervaring met deze plaats of met Alanya in oktober? Is er dan nog wat te doen etc?

In Alanya is er in Oktober nog genoeg te doen. Ik ben er afgelopen jaar geweest en heb het goed naar mijn zin gehad. Het is uiteraard rustiger als in het hoogseizoen maar dat vind ik vaak wel lekker. Het weer overdag was ook heerlijk, gewoon in een korte broek rond gelopen. In de avond wordt het wel wat frisser, maar alleen een vestje was toen al goed genoeg!