Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kally schreef:Oke Egypte, heb gekeken maar duiken etc is niet mijn ding en heb gehoord dat Hurghada niet veel
te beleven is.....heb gekeken naar bv ook de nijlcruise mee te nemen maar dat vindt ik weer te........
Amerika ligt denk ik financieel een beetje buiten mijn ....... je weet wel, lijkt me trouwens wel erg gaaf en
eens gaat het ook gebeuren..... wat zijn ong de kosten van een reis er naar toe en hotels zeg maar plus/minus,
je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. Maar wil denk ik eerst dan naar Florida en daar rond
reizen en wat parken meenemen..........
Dus wie o wie nog meer ideeen.......buiten deze twee landen.........
_Tamara schreef:Het is super leuk en zijn ook veel mensen van jaar of 30.Scheelt wel als je in vakantieperiode gaat, dan heb je gewoon gezinnen. Je moet wel met een gids gaan, die vertelt dan veel over de tempels enzo want anders loop je er omheen en heb je het al wel gezien.
In de tempels zijn veel hierogliefen enzo, maar de schatten zijn er niet. Zijn weggeroofd of die nog over zijn zitten achter slot en grendel. Ik heb nog wel foto's als je wilt.
kally schreef:Oh met een konvooi door de woestijn, is het zo erg daar??? Als je de tempels enzo bezoekt zijn daar
dan ook nog echt dingen te zien of zijn er veel oude schatten weggehaald en in andere musea ondergebracht.....
Zitten er die cruise schepen niet (sorry hoor) alleen maar ouderen?? Heb wel een beetje geneusd in reisgidsen
van Egypte, dan kun je eerst een week cruisen en dan vlieg je naar Cairo voor 3 dagen en dan naar Hurghada
om nog ff bij te komen..... Of zou een week te lang zijn op zo'n cruise schip??????
_Daniella schreef:grand canaria is niet echt heel leuk als je van gezelligheid en boulevardjes houd enzo
ga naar tenerife! vlak naast grand canaria maar veel leuker,mooier!
echte aanrader